H Sony είναι γνωστό ότι τους τελευταίους μήνες έχει δώσει αρκετή βαρύτητα στην ανάπτυξη και στην επιτυχία του PlayStation VR, καθώς η επιτυχία της συγκεκριμένης πλατφόρμας αποτελεί ένα στοίχημα όχι μόνο για την ιαπωνική εταιρεία, αλλά και για τη περαιτέρω μελλοντική ανάπτυξη της ψυχαγωγικής μορφής της εικονικής πραγματικότητας. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα, η εταιρεία ερευνών και marketing: SuperData, για το A’ τρίμηνο του 2017, η Sony κατάφερε να πουλήσει παραπάνω από 375.000 μονάδες του PlayStation VR.
Η πρόβλεψη της SuperData κάνει λόγο για συνολικές πωλήσεις σε ένα διάστημα 15 μηνών από το launch του PSVR (Οκτώβριος του 2016) που δεν αποκλείεται να ξεπεράσουν τις 2.6 εκατομμύρια μονάδες. Με βάση τα στοιχεία της SuperData (πάντα για το Α’ τρίμηνο), το VR headset της Sony είναι αυτή τη στιγμή ο απόλυτος βασιλιάς, ξεπερνώντας με μεγάλη διαφορά τους «ανταγωνιστές»: HTC Vive (95.000 units) και Oculus Rift (64.000 units). Βάζοντας τα νούμερα κάτω, καταλαβαίνουμε ότι ακόμη και οι συνδυασμένες πωλήσεις των VR headsets της Oculus και την HTC δεν μπορούν να φτάσουν τις «επιδόσεις» του PlayStation VR. Οι αναλυτές της SuperData εκτιμούν ότι η συγκεκριμένη διαφορά οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό στο ότι το PlayStation VR στρέφεται αποκλειστικά προς τον τομέα του entertainment, ενώ τα άλλα δύο headsets στρέφονται και σε άλλους τομείς, όπως για παράδειγμα είναι η εκπαίδευση και η επιστημονική έρευνα. Αν και το PlayStation VR είναι ο «κυρίαρχος» αυτή τη στιγμή, σίγουρα η εικονική πραγματικότητα έχει ακόμη να διανύσει πολύ δρόμο μπροστά της…