Το έχουμε πει και το έχουμε ξαναπεί, είμαι η βασίλισσα του Silent Hill (ή έστω, των φανατικών του fans). Και, ως βετεράνος, σου παραδίδω 5 πράγματα που σίγουρα δεν ήξερες για τη σειρά.
Πριν ξεκινήσω, να ξεκαθαρίσω ότι μιλάω για το original Silent Hill της Team Silent (έως το 4o τέλος πάντων), μιας και τα υπόλοιπα Silent Hill τα μετράω ως ξεχωριστή σειρά.
Η Alessa δεν ήταν ποτέ villain.
Αντίθετα με όσα μπορεί να πιστεύεις (και όσα έδειξαν οι ταινίες), η Alessa Gillespie δεν ήταν ποτέ κακιά, και σίγουρα όχι villain. Αντιθέτως, προσπάθησε να προστατέψει την πόλη του Silent Hill ακόμα κι όταν η ίδια υπέφερε εξαιτίας της μητέρας της και του cult. Γι’αυτό το λόγο η Alessa του Silent Hill έφτιαχνε τα σύμβολα στην πόλη για να απωθήσει τη Θεό, και γι’αυτό το λόγο το Otherworld ήταν έτσι· αντιπροσώπευε τον πόνο της κοπέλας, κι ας μη το προκαλούσε επίτηδες.
Χωρίς τον James Sunderland δεν υπάρχει Pyramid Head
Αυτό είναι πιθανώς η μεγαλύτερη παρανόηση που έχει γίνει ποτέ, και το χειρότερο, η παρανόηση έγινε και από την ίδια την Konami. Ο Pyramid Head δεν είναι απλά ένας τιμωρός στην πόλη, ή ένα απλό τέρας. Ο Pyramid Head είναι η ενοχή του James για το φόνο της γυναίκας του, και γι’αυτό το λόγο είναι άρρηκτα συνδεδεμένος μαζί του (ναι, καλά κατάλαβες, το trademark τέρας της σειράς κανονικά δε θα έπρεπε να υπάρχει σε όλα τα παιχνίδια).
Δε συνδέονται όλα τα τέρατα του Silent Hill με κάποιον χαρακτήρα
Όλοι ξέρουμε ότι τα τέρατα του Silent Hill συνδέονται με τους πρωταγωνιστές (οι νοσοκόμες του πρώτου παιχνιδιού π.χ. συνδέονται με το φόβο της Alessa μετά την παρατεταμένη φυλάκισή της στο Alchemilla Hospital). Δε συνδέονται όλα όμως-και δεν εννοώ μόνο από το 5ο και μετά που έχασαν σχεδόν τελείως την ουσία τους. Στο τρίτο παιχνίδι, π.χ., η μόνη σύνδεση των τεράτων είναι ότι τα bosses θυμίζουν αυτά του πρώτου παιχνιδιού.
Σε κάθε παιχνίδι η Team Silent ήταν λίγο… διαφορετική
Ξέρω ότι συχνά αναφέρομαι στην Team Silent σαν ένα συγκεκριμένο, αιθέριο άθροισμα ατόμων, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είναι έτσι. Οι συγγραφείς άλλαζαν (με τον κύριο συγγραφέα του 1ου και του 2ου να φεύγει ύστερα), οι θέσεις άλλαζαν και το παιχνίδι δεχόταν τέτοιες μικρές αλλαγές έως το τέλος της ζωής του. Η μεγαλύτερη αλλαγή ήρθε στο Silent Hill 3, όπου τα ηνία πήρε ο πασίγνωστος Akira Yamaoka, ο οποίος απλοποίησε πολλά πράγματα στο παιχνίδι (όσον αφορά το σενάριο).
Τα πρώτα 4 παιχνίδια δε συνδέονται με κανένα τρόπο με τα υπόλοιπα
Αυτό που διάβασες. Τα πρώτα παιχνίδια της σειράς ουδεμία σχέση έχουν με τα υπόλοιπα (ο Akira Yamaoka δε μετράει, μιας και δεν είχε κάποια υπευθυνότητα στο σενάριο). Οι άνθρωποι άλλαξαν τελείως, και, για να είμαι ειλικρινής, υπάρχει μεγάλη περίπτωση να μην είχαν καταλάβει καθόλου την ιστορία των πρώτων Silent Hill. Το μόνο που έμεινε κοινό είναι ότι το cult ήταν θρησκευτικοί φανατικοί. Για να φανταστείς την έκταση της αλλαγής, ακόμα και η trademark ομίχλη που κάλυπτε την πόλη χάθηκε από ένα σημείο και μετά. Το Otherworld άλλαξε, δεν ήταν πια η ενσάρκωση του πόνου που ένιωθε η Alessa. Οι χαρακτήρες άλλαξαν, έχασαν τη βαθύτητά τους. Τα τέρατα έγιναν το ίδιο ασήμαντα με απρόσωπα ζόμπι (όπως καταλαβαίνεις, δε χάρηκα ποτέ με αυτές τις αλλαγές).
Bonus fact: μην εμπιστεύεσαι χωρίς δεύτερη σκέψη το internet όσον αφορά Silent Hill facts (εκτός από μένα, προφανώς). Οι μόνοι τύποι που έχω δει να δίνουν legit facts είναι αυτοί (αν βρω κι άλλους θα τους προσθέσω).
Σίγουρα η παραπάνω λίστα δεν είναι τόσο χαρούμενη όσο θα ήθελα, αλλά βάζω στοίχημα ότι δεν τα ήξερες όλα αυτά (δέχομαι ευχαριστήρια σοκολατάκια όποτε θες). Είναι αλήθεια ότι το Silent Hill είναι πολύ παρεξηγημένη σειρά (σκέψου ότι ακόμα κι εγώ δεν είμαι σίγουρη ότι τα ξέρω όλα γι’αυτήν), αλλά αυτό, στο τέλος, προσθέτει στη γοητεία του. Περισσότερα γι’αυτό (επίσης με τη δική μου σφραγίδα ποιότητας), μπορείς να δεις εδώ.