Κάθε Call of Duty game είναι “γεννημένο” για να τραβάει τη προσοχή τόσο των media όσο και των gamers. Αυτό συνέβη και με την περίπτωση του Infinity Warfare, καθώς μέσα σε λίγες μέρες το επίσημο trailer του παιχνιδιού έπιασε περισσότερα από 11 εκατομμύρια views! Ωστόσο, για πρώτη φορά χιλιάδες gamers πάτησαν το dislike button του YouTube, καθώς ενδεικτικό είναι ότι μέχρι αυτή τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές περισσότεροι από 700.000 users δεν ενθουσιάστηκαν από το νέο κεφάλαιο στον κόσμο του Call of Duty.
Το γεγονός ότι για πρώτη φορά ένα Call of Duty ταξιδεύει τους gamers τόσο μακριά στο μέλλον είναι εμφανές ότι δεν άρεσε σε αρκετούς gamers, οι οποίοι γέμισαν το official trailer του Infinite Warfare με χιλιάδες δεικτικά και αρνητικά σχόλια. Επίσης, Το φουτουριστικό setting βέβαια δεν είναι το μόνο που έχει εκνευρίσει μία μεγάλη μερίδα των gamers, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που απογοητεύτηκαν από το γεγονός ότι η remastered έκδοση του Call of Duty 4:Modern Warfare δεν θα κυκλοφορήσει αυτόνομα, καθώς για να το παίξουν οι gamers θα πρέπει να αγοράσουν την Legacy Edition του Infinite Warfare. O CEO της Activision, Eric Hirshberg, όταν ρωτήθηκε για τις αρνητικές εντυπώσεις που έχει προκαλέσει το Infinite Warfare, εμφανίστηκε αρκετά συγκαταβατικός αναφέροντας ότι καταλαβαίνει τις αντιδράσεις των gamers, καθώς αποτελούν μέρος της τεράστιας δυναμικής της βιομηχανίας του gaming. Ωστόσο, τόνισε ότι μία παρόμοια κατάσταση είχε δημιουργηθεί με το Black Ops 2, το οποίο μπορεί να δέχθηκε άπειρα αρνητικά comments, αλλά στη συνέχεια αποδείχθηκε ένα από τα πιο πετυχημένα εμπορικά games του Call of Duty franchise, τονίζοντας μάλιστα πως καταλαμβάνει τους παίκτες που αναζητούν ένα πιο “γήινο” πολεμικό περιβάλλον, ωστόσο ένα φουτουριστικό setting σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει και αποτυχία.
Τέλος, το μεγάλο κεφάλι της Activision ανέφερε ότι ήδη το Infinity Warfare έχει αρκετές προ-παραγγελίες που (αν και νωρίς) πιστοποιούν ότι το νέο Call of Duty θα αποτελέσει μία ακόμη τεράστια εμπορική επιτυχία… Εσάς πως σας φάνηκε το Infinite Warfare;