Και αναρωτιέσαι: πόσο καλύτερο δηλαδή να γίνει αυτό το έρμο το NBA 2K; Τι παραπάνω να του βάλουν; Κι όμως, στην 2K Sports απ’ ό,τι φαίνεται πάντα θα βρίσκουν έναν τρόπο να σε εκπλήσσουν, κάτι που συνέβη με την αφεντιά μου και το NBA 2K14 το οποίο και είδα έλιωσα στη gamescom. Πάμε να δούμε κατ’ αρχάς τα όσα μας είπαν οι άνθρωποι της 2K εκεί.
Βασικό: ο ΛεΜπρόν Τζέιμς είχε ενεργό ρόλο καθ’ όλη την ανάπτυξη του παιχνιδιού. Εκείνος ασχολήθηκε με το motion capturing, εκείνος έδωσε τα φώτα του για το campaign («Path to Greatness») mode, η δικιά του φωνή ακούγεται σε κάθε μενού, μέχρι και το soundtrack από δικές του επιλογές απαρτίζεται –και όπως έμαθα, κόστισε στην 2K περισσότερο κι από τη δουλειά του Jay-Z πέρυσι! Α, ο άσσος των Μαϊάμι Χιτ εμφανίζεται και στο εξώφυλλο του τίτλου.
Τώρα, σε ό,τι αφορά τα της παρουσίασης, πιο τηλεοπτική δεν θα μπορούσε να γίνει. Οι αρένες σφύζουν από ζωντάνια, το κοινό σπρώχνει με ιαχές και χειροκροτήματα τις ομάδες προς τη νίκη, ενώ και οι σχολιαστές δίνουν ρέστα με τις ατάκες τους. Όσο για τους παίκτες, κινούνται με ζηλευτή φυσικότητα, με και χωρίς τη μπάλα. Τάπες, κλεψίματα, ασίστ, μπακ-ντορ πάσες και άλλα τέτοια ευφάνταστα μοιάζουν εναρμονισμένα με τη γενικότερη ροή του αγώνα ενώ όσους αγώνες κι αν έπαιξα, σε καμία περίπτωση δεν παρατήρησα κάτι που να μου χαλάσει την όλη εμπειρία.
Το «παρών» δίνουν και οι 14 καλύτερες ομάδες της Ευρώπης, κατόπιν συμφωνίας της 2K με τη Euroleague. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται βεβαίως-βεβαίως Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός, έστω –για την ώρα- με ρόστερ ολίγον τι ανενημέρωτα (Παπανικολάου, Χάινς, Άντιτς στον Θρύλο π.χ. κλπ). Αυτό πάντως είναι κάτι που θα διορθωθεί με patch το συντομότερο δυνατόν –αν δεν είναι εντάξει με το λανσάρισμα δηλαδή. Η δουλειά που έχει γίνει όμως στην απεικόνισή τους είναι εκπληκτική αφού στην πραγματικότητα δεν ανταποκρίνονται μόνο τα πρόσωπα αλλά και οι κινήσεις, ο τρόπος παιχνιδιού, ακόμα και οι εκφράσεις τους! Τα γήπεδα αν και είναι προσαρμοσμένα στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς ωστόσο, δεν αποτελούν αντίγραφα των πραγματικών.
Όσο για τον χειρισμό, η 2K αποφάσισε να εκμεταλλευτεί διαφορετικά τον δεξιό αναλογικό μοχλό ο οποίος χρησιμεύει πλέον στις ντρίπλες –και μπορώ να σου πω ότι κάνει υπερτέλεια δουλειά! Ο βαθμός δυσκολίας στα κλεψίματα έχει αυξηθεί σε σχέση με πέρυσι, ωστόσο χάρη στην καλύτερη κίνηση και την αυξημένη αντίληψη των παικτών που χειρίζεται η A.I., οι φάσεις που βγαίνουν είναι εντυπωσιακότερες και έτσι, το θέαμα έχει αυξηθεί κατακόρυφα.
Μόνο αρνητικό; Το γεγονός πως το NBA 2K14 κυκλοφορεί σε PS3, Xbox 360, PC, Xbox One και PS4 Οκτώβριο και Νοέμβριο. Και έχουμε ακόμα Αύγουστο…