Πιάνω το δισκάκι του Diablo III στα χέρια μου και κάτι δεν μου πάει καλά. Το λογότυπο της Blizzard επάνω σε παιχνίδι Xbox 360… Για να καταλάβεις το σουρεάλ του πράγματος, η τελευταία φορά που η γνωστή εταιρεία δοκίμασε την τύχη της σε κονσόλα, ήταν το 1998 με το StarCraft στο Nintendo 64! Όπως και να ‘χει, το Diablo IIΙ, ενάμιση χρόνο μετά την κυκλοφορία του στα PC κάνει την εμφάνισή του και στις κονσόλες! Αν είσαι κάτοχος Xbox 360 ή PS3 (ή αργότερα PS4) τότε ετοιμάσου για ένα επικό ταξίδι στον κόσμο του Sanctuary, με τον τρόπο που μόνο η Blizzard ξέρει.
Απαραίτητη προϋπόθεση: να διαβάσεις την παρουσίαση του παιχνιδιού για PC.
Σενάριο και τα ρέστα
Στο… κονσολικό Diablo III, τα πράγματα είναι όπως ακριβώς και στην έκδοση για PC. Ακριβώς τα ίδια, αφού στην ουσία μιλάμε για το ίδιο παιχνίδι –κατάλαβες γιατί σου ‘πα να διαβάσεις την παρουσίαση της… κομπιουτερίστικης έκδοσης τώρα; Η μόνη αλλαγή ή ορθότερα προσθήκη στο παιχνίδι, αφορά τα patches που έχουν κυκλοφορήσει στο ενδιάμεσο, τα οποία και θα τα βρεις ενσωματωμένα, δίχως να χρειάζεται να ανησυχήσεις περαιτέρω.
Gameplay
Ο χειρισμός του παιχνιδιού έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες του Xbox 360 και του PS3. Οπότε πλέον, τον ρόλο του πληκτρολογίου και του ποντικιού έχει αναλάβει το χειριστήριο. Με τον αριστερό αναλογικό μοχλό κινείς τον χαρακτήρα σου σαν σε ένα οποιοδήποτε action παιχνίδι, με το D-pad έχεις πρόσβαση σε λειτουργίες όπως το town portal και το όπλο που κρατάς ανά χείρας, με τον δεξιό μοχλό αποφεύγεις τις εχθρικές επιθέσεις (aka evade) και με τα υπόλοιπα κουμπιά χρησιμοποιείς τα skills σου. Δεν ξέρω αν όλα αυτά σου φαίνονται… βουνό, στην πράξη οφείλω να ομολογήσω ότι το όλο concept είναι αρκετά βολικό.
Κατά τα άλλα, η δράση και η πλοκή είναι τάλε-κουάλε με το… αρχικό Diablo III. Κροσάρεις χάρτες τρέχοντας, σφάζοντας οτιδήποτε βρίσκεται στο διάβα σου, «καταπίνοντας» levels και βρίσκοντας νέο εξοπλισμό με τον οποίο αντικαθιστάς αυτόν που ήδη έχεις. Οι διαθέσιμες κλάσεις είναι οι γνωστές πέντε (Barbarian, Demon Hunter, Witch Doctor, Monk, Wizard) ενώ για ακόμα μια φορά θα έχεις την ευχέρεια να προσαρμόσεις τα skills σου έτσι όπως εσύ θες ανά πάσα ώρα και στιγμή –ανάλογα τα όπλα σου, τους αντιπάλους και το επίπεδο δυσκολίας. Σημείωσε ότι το παιχνίδι στις κονσόλες μετρά αλλιώς τον βαθμό δυσκολίας (υπάρχουν modes που ξεκλειδώνονται όταν φτάσεις σε συγκεκριμένο level) ενώ με χαρά μου διαπίστωσα πως η πολλή σαβούρα στα drops είναι παρελθόν. Στο multiplayer υποστηρίζεται πλέον και τοπικό με τη συμμετοχή έως και τεσσάρων παικτών και, μάγκα μου, αυτό είναι κάψιμο. Κάτι τελευταίο: μην ψάξεις για το Auction House. Αντιλαμβάνεσαι πως δεν θα μπορούσαμε να έχουμε κάτι τέτοιο στις κονσόλες…
Και από εμφάνιση;
Η προοπτική μπορεί να παραμένει φιξαρισμένη ισομετρική στα 3/4 όμως η όλη αίσθηση μου φάνηκε πιο… glossy σε σχέση με την έκδοση στα PC. Όχι πως το Diablo III είναι άσχημο έτσι, κάθε άλλο. Απλά οι diehard λάτρεις της σειράς θα ξενερώσουν τη ζωή τους αφού αυτή η κλειστοφοβία που απέπνεαν τα Diablo, ακόμα και σε εξωτερικούς χώρους, έχει πάει περίπατο. Αν και οι τύποι αυτοί σιγά μην παίξουν το παιχνίδι σε κονσόλα… Οι καθαρά για λόγους αισθητικής αλληλεπιδράσεις του ήρωα με το περιβάλλον είναι πιο «βασικές» αν και ο σχεδιασμός των επιπέδων είναι απ’ τους καλύτερους στο είδος.
2 Σχόλια
Από που και ως που μειονέκτημα η απώλεια Auction House, το παιχνίδι θα χαντακωνόταν όπως έγινε και στο PC.
Προσωπικά πάντως τα έβγαλα τα λεφτά του παιχνιδιού από το Auction House ;)