Το «πνευματικό παιδί» του Heavy Rain είναι επιτέλους κοντά μας, και έχει… υπερφυσικές ανησυχίες. Ο νέος, πολυαναμενόμενος τίτλος της Quantic Dream, καταφέρνει με την αξία του να κλέψει τα φώτα της δημοσιότητας από το PS4, και να τα στρέψει ξανά προς το PS3. Το Beyond: Two Souls είναι μία πανίσχυρη interactive εμπειρία που απλά πρέπει να βιώσεις!
Σενάριο και τα ρέστα
Η ιστορία επικεντρώνεται στη Jodie Holmes (Έλεν Πέιτζ), που εκ γενετής ήταν δεμένη με μία αιθέρια οντότητα, τον Aiden. Οι γονείς της, αδυνατώντας να διαχειριστούν την κατάσταση, έδωσαν, όταν ήταν μικρή, την κηδεμονία της στον ειδικό ερευνητή της CIA, Nathan Dawkins (Γουίλεμ Νταφόε), στον οποίο η ίδια βρήκε ένα δεύτερο πατέρα. Ο Aiden όμως δεν είναι ο μοναδικός επισκέπτης από τον infraworld (υπερπέραν), μία διάσταση που έχει ελκύσει το ενδιαφέρον της CIA, φιλοδοξώντας να την εκμεταλλευτούν, τόσο για ενεργειακούς όσο και για στρατιωτικούς σκοπούς. Η υπόθεση όμως είναι περισσότερο ανθρώπινη, με αποκορύφωμα το κεφάλαιο «homeless», που μόνο του κέρδισε τα 5 αστέρια της βαθμολογίας.
Gameplay
Κινείς τη Jodie με τον αριστερό μοχλό, ενώ αλληλεπιδράς με ανθρώπους και αντικείμενα με τον δεξιό. Ανάλογα με τις απαιτούμενες ενέργειες, κρατάς πατημένα πλήκτρα, κάνεις λίγο button mashing, κ.ά. Η μάχη είναι πάντα σώμα με σώμα και γίνεται με quicktime events, στρέφοντας τον δεξιό μοχλό προς τις κατάλληλες κατευθύνσεις, σε slow motion φάσεις. Ανά πάσα στιγμή, μπορείς να αναλαμβάνεις τον έλεγχο του Aiden, εναλλάσσοντας άμεσα μεταξύ αυτού και της Jodie, με το πάτημα ενός πλήκτρου. Ο Aiden κινείται στον αέρα, αλλά μόνο σε συγκεκριμένα σημεία, και όχι πολύ μακριά από τη Jodie. Είναι όμως μία ισχυρή οντότητα που μπορεί να κινεί αντικείμενα (από να ρίχνει βιβλία μέχρι να αναποδογυρίζει αυτοκίνητα), να προκαλεί ηλεκτρονικές βλάβες, ακόμα και να θεραπεύει μικροτραυματισμούς. Εντυπωσιακές είναι οι σκηνές όπου «δαιμονίζει» άλλους ανθρώπους, αναγκάζοντας τους να ανοίγουν πόρτες ασφαλείας, να οδηγούν οχήματα, ακόμα και να πυροβολούν τους συμμάχους τους, αυτοκτονώντας μετά! Ο ίδιος μπορεί να προστατεύει τη Jodie από μεγάλες πτώσεις, ακόμα και σφαίρες, να αντιμετωπίζει τις πιο σκοτεινές οντότητες, ακόμα και να σκοτώνει ανθρώπους σε στυλ Darth Vader (αλά force choke). Όλα αυτά βέβαια εντός συγκεκριμένων πλαισίων, όχι γενικά και αυθαίρετα.
Όσο για το τέλος… υπάρχουν 5 πιθανά φινάλε, τα οποία είναι μεν ωραία, αλλά όπως θα διαπιστώσεις, δεν έχουν τόση σημασία όσο το ίδιο το ταξίδι που οδηγεί σε αυτά. Το καλύτερο στοιχείο του gameplay είναι τα πολλαπλά «μονοπάτια» που μπορείς να ακολουθήσεις, ανάλογα με τις επιλογές αλλά και τα λάθη σου, σε κάθε φάση του παιχνιδιού.
Και από εμφάνιση;
Με δεδομένο ότι το Beyond: Two Souls αποτελούσε σημείο αναφοράς για τα γραφικά του PS3 από τη φάση ανάπτυξης του, δεν περίμενες βέβαια κάτι λιγότερο από το τελικό προϊόν. Το καλύτερο αποτέλεσμα όμως θα το δεις περισσότερο στα πρόσωπα των χαρακτήρων και λιγότερο στα textures των αντικειμένων. Όσο για τη σχεδίαση των οντοτήτων από το υπερπέραν, έχουν μία χαρακτηριστική ομοιότητα με τους vorlons από το Babylon 5 (αν θυμάσαι). Πραγματικά απίστευτη είναι η αίσθηση σε δύο περιοχές περισσότερο, στο φθινοπωρινό πάρκο, και στο λιβάδι του υπερπέραν, όπου κυριαρχεί το χρώμα και η φύση!
2 Σχόλια
τα σπάνια bugs στα γραφικά γιατι ειναι στα αρνητικά; είναι τοσο παιχνιδάρα που μέχρι και τα bugs του ειναι επικά
Έχεις κάτι κατά νου…;
:P
http://www.gameslife.gr/i-ellen-page-gymni-sto-beyond-two-souls-39626