Η Obsidian Entertainment το στούντιο που ζήτησε και πήρε τα χρήματα που απαιτούνταν για το Pillars of Eternity (πρώην Project Eternity) μέσω Kickstarter, σπάζοντας παράλληλα κάθε ρεκόρ της πλατφόρμας, ετοιμάζεται να «χτυπήσει» εκ νέου, αυτή τη φορά με ένα νέο project! O CEO της εταιρείας, Φίργκους Έρκχαρτ, μιλώντας στο Rock, Paper, Shotgun αποκάλυψε τα σχέδιά του μαζί με κάποιες βασικές λεπτομέρειες για το παιχνίδι.
Όπως είπε λοιπόν ο Έρκχαρτ, ο επόμενος τίτλος της Obsidian θα ήθελε να θυμίζει περισσότερο Skyrim αλλά με τη Unity Engine, τη μηχανή δηλαδή που χρησιμοποιήθηκε για το Pillars of Eternity. Α, και θα είναι για PC! Κατά τα άλλα ο ισχυρός άνδρας της εταιρείας περισσότερο ερωτήματα διετύπωσε παρά απόψεις: «Αν αφήναμε τον Κρις Άβελοουν να δημιουργήσει έναν δικό του κόσμο, τι θα μπορούσαμε να κάνουμε σ’ αυτόν; Πόσο θα κόστιζε; Θα είχε νόημα να τρέξει σε επεισόδια; Αν το βασικό παιχνίδι προσέφερε 10 ώρες gameplay και στοίχιζε $10; Κι αν οι 10 γίνονταν 15 και έτσι με πέντε επεισόδια είχαμε κοντά στις 50-75 ώρες»;
Το μόνο λαβράκι που έβγαλε ο… μονόλογος του Έρκχαρτ, ήταν το ότι το παιχνίδι θα βασίζεται σε licensed franchise το οποίο πάντως δεν θα είναι το Alpha Protocol.
Σου θυμίζουμε ότι το Pillars of Eternity κυκλοφορεί αποκλειστικά στα PC εντός του 2014 που επιτέλους… έφτασε!