«Know thee enemy», λέει ένα παλιό ρητό το οποίο όμως όπως όλα δείχνουν μάλλον δεν έχει… γιαπωνέζικη βερσιόν. Αυτό ισχύει αν κρίνουμε από τα όσα αποκάλυψε ανώνυμος δημιουργός παιχνιδιών μιλώντας στο Eurogamer σχετικά με την εμπειρία που είχε, συζητώντας την ιδέα για το project του στο Wii U με τους ανθρώπους της Nintendo.
«Είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με ανώτερα στελέχη στη Nintendo μέσω τηλεφώνου καθώς αξιολογούσαν την εμπειρία μας. Η συζήτηση ξεκίνησε καλά καλύπτοντας τα όσα γνωρίζαμε για το hardware και τα διαθέσιμα εργαλεία. Ενημερωθήκαμε για τις δυνατότητες που είχαμε, τα updates του λειτουργικού που μπορούσαν να τις υποστηρίξουν και τη διαθεσιμότητά τους. Παρατηρήσαμε βέβαια πως υπήρχαν θέματα σε ό,τι αφορά την υποδομή ενός δικτύου ικανού να κοντράρει αυτά των Sony και Microsoft», ανέφερε ο ανώνυμος developer.
«Περιμέναμε πως θα είχαν δουλέψει στα θέματα αυτά, μιας που είχαν ανακοινωθεί μήνες νωρίτερα, οπότε θέσαμε ερωτήσεις σχετικά με το πώς θα μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε τα Mii friends, φέρνοντας ως παράδειγμα τις αντίστοιχες λειτουργίες σε Xbox LIVE και PSN», συνέχισε για να ρίξει τη βόμβα: «Σε εκείνο το σημείο ενημερωθήκαμε πως δεν θα έπρεπε να αναφέρουμε το Live και το PSN αφού κανείς στις ομάδες ανάπτυξης της εταιρείας δεν χρησιμοποιούσε αυτά τα συστήματα (!), οπότε μας ζητήθηκε να δώσουμε περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτά».
Και μετά απ’ αυτά, η ζωή στον πλανήτη Nintendo συνεχίστηκε κανονικά…
1 Σχόλιο
If you know the enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles. If you know yourself but not the enemy, for every victory gained you will also suffer a defeat. If you know neither the enemy nor yourself, you will succumb in every battle. – Sun Tzu
Η Nintendo κοιμαται χρονια τωρα