Σαν μάθημα ιστορίας να σε ενημερώσω ότι πρόκειται για έναν τίτλο από ένα πραγματικά hardcore sequel που έγινε διάσημο από στόμα σε στόμα και όχι από πολύ σπρώξιμο της εταιρίας της ίδιας. Ας δούμε λοιπόν πόσο θάνατο έχει να μας προσφέρει το Dark Souls II.
Σενάριο και τα ρέστα
Παρότι το Dark Souls II παίρνει θέση στον ίδιο κόσμο με τον προκάτοχο του, η ιστορία των δύο τίτλων έχει μόνο έναν χρονικό σύνδεσμο. Είσαι λοιπόν ένας απέθαντος (undead) που τρέφεται με ψυχές. Για άγνωστους στην αρχή λόγους καλείσαι και ταξιδεύεις στη χώρα του Drangleic όπου συναντάς κάτι γιαγιάδες και σου λένε λίγα λόγια για τη κατάρα που σε έχει κυριεύσει, εσένα αλλά και όλον τον κόσμο τους. Προφητεύουν επίσης ότι μια μέρα θα βρεθείς μπροστά στις πόρτες του κάστρου Drangleic χωρίς να ξέρεις το γιατί. Ύστερα από λίγη ώρα θα βρεθείς στο χωριό Majula και θα συναντήσεις τη πριγκίπισσα που σε πείθει να μαζέψεις τις μεγάλες ψυχές και να δυναμώσεις τη φλόγα που τρέμει να σβήσει εξαιτίας της κατάρας, προκειμένου να επιβιώσετε όλοι.
Gameplay
Το βασικό στοιχείο του Dark Souls παραμένει ίδιο, αλλά οι τροποποιήσεις που έχει υποστεί ο συνεχιστής της σειράς δίνουν ακόμα περισσότερες αξίες στο παιχνίδι. Στο Dark Souls II λοιπόν οι εχθροί είναι ακόμα αρκετά σκληροί και ο θάνατος είναι πανεύκολος. Μην περιμένεις το παιχνίδι να σου δείξει που πρέπει να πας, θα σου δώσει απλά μια ιδέα, αλλά και πάλι η σειρά με την οποία θα μαζέψεις τα Primal Souls είναι δική σου επιλογή. Σε σύγκριση με το πρώτο παιχνίδι, στο Dark Souls II κάθε bonfire που ανάβεις σου δίνει τη δυνατότητα να μεταφερθείς σε οποιοδήποτε bonfire έχεις ανάψει γλιτώνοντας το τρέξιμο! Υπάρχουν πολλές περισσότερες περιοχές που δεν είναι απαραίτητες για την πρόοδο της ιστορίας, αλλά η εξερεύνηση τους δε θα σε αφήσει με άδεια χέρια σε καμία περίπτωση. Μεγάλη βελτίωση παρατήρησα και στα boss fights, αφού είναι πολύ πιο διασκεδαστικά αλλά και πολύ πιο δύσκολα, συν το ότι οι ψυχές τους χρησιμεύουν για να αποκτήσεις souls ή να τις ανταλλάξεις για όπλα.
Κάτι που παρέμεινε ίδιο είναι το ποιοτικό online gameplay. Ο κόσμος είναι γεμάτος μηνύματα που σε προειδοποιούν ή σε «τρολάρουν» για παγίδες και μυστικά περάσματα. Μπορείς να καλέσεις παίκτες για να σε βοηθήσουν σε κάποια περιοχή ή να αφήσεις εσύ τη σφραγίδα σου για να σε καλέσουν αυτοί. Αντίστοιχα, μπορείς να κάνεις έφοδο στον κόσμο άλλων παικτών για να τους κατατροπώσεις ή και το ανάποδο. :P
Και από εμφάνιση;
Πρώτα απ’ όλα διορθώθηκε το μεγαλύτερο παράπονο από τον προηγούμενο τίτλο: ΤΕΡΜΑ πια οι περιοχές που ρίχνουν τα fps του παιχνιδιού, αλλά και γενικότερα το παιχνίδι τρέχει πιο ομαλά από τον προηγούμενο τίτλο του. Από ‘κει και πέρα τα γραφικά είναι απίστευτα, οι περιοχές πολλές με μεγάλη λεπτομέρεια -ακόμα και στο χορτάρι που πάει πέρα δώθε με τον αέρα. Ωραίο το οπτικό κομμάτι, αλλά τι γίνεται με τον ήχο; Η μουσική του παιχνιδιού μεταφέρει την ίδια αίσθηση goth και σκοταδιού, καθώς τα soundtracks των bosses θα σε κάνουν αμέσως να καταλάβεις τί είναι ικανά να κάνουν. Οι διάλογοι αν και λίγοι έχουν μια πολύ καλή ποιότητα και έμφαση απόλυτα ταιριαστή στο κλίμα.
1 Σχόλιο
kalooooooooooooooo