Δεν χρειάστηκε να περάσουν παρά ελάχιστες ώρες από την ανακοίνωση της εξαγοράς της Oculus από το Facebook μέχρι να κάνουν την εμφάνισή τους οι πρώτες φήμες σχετικά με την τύχη του Rift. Το Facebook πάντως τις διέψευσε όλες και ιδίως εκείνες που έκαναν λόγο για «rebranding» του Oculus Rift. Η εταιρεία ξεκαθάρισε ότι το Oculus Rift μένει ως έχει χωρίς το λογότυπο του Facebook και χωρίς να υιοθετήσει οποιοδήποτε interface που να παραπέμπει στο γνωστό δίκτυο.
Φήμες-μούσια που είχαν βγει στην επιφάνεια νωρίτερα, ήθελαν το Facebook να επανασχεδιάζει το hardware του Oculus Rift αλλάζοντάς το εμφανισιακά, προσθέτοντας στο όνομά του το λογότυπο του δικτύου και «μπολιάζοντάς» το με ένα περιβάλλον εργασίας που θα θύμιζε αυτό της ίδιας της υπηρεσίας. Η ίδια η Oculus πήρε θέση στις εικασίες και τις φωνές (οι προπαραγγελίες ακυρώνονται κατά εκατοντάδες ενώ πολλοί είναι οι υποστηρικτές μέσω Kickstarter που ζητούν πίσω τα χρήματά τους) δηλώνοντας ότι δεν πρόκειται να απογοητεύσει την κοινότητα του Rift.