Η ΕΑ κινήθηκε σε γνωστά μοτίβα, με αρκετούς αθλητικούς τίτλους, κάποια μεγάλα blockbusters από γιγάντια franchises… αλλά δεν έλειψαν τελικά και μερικές εκπλήξεις…
H βραδιά για την ΕΑ ξεκινάει πολύ εντυπωσιακά και με αρκετή συγκίνηση με το βίντεο της EA Dice για το επόμενο Star Wars: Battlefront. Αν και δεν έγινε επαρκής παρουσίαση του gameplay, οι developers δείχουν ότι επισκέπτονται μουσεία της Lucas, τα παλιά σκηνικά και τοπία όπου γυρίστηκαν οι αρχικές ταινίες, ώστε με σεβασμό και μεράκι προς την μεγάλη κληρονομιά, να εμπνευστούν για την δημιουργία της σωστής ατμόσφαιρας. Τα πρώτα δείγματα τους δικαιώνουν.
Το Dragon Age: Inquisition δεν έδειξε πολλά με τη μάχη εναντίον ενός τεράστιου δράκου, αν και σίγουρα μας ενθουσίασε η υπόσχεση ότι οι μάχες θα παίζονται τόσο από κάμερα τρίτου προσώπου, μέσα στη μάχη, αλλά και μέσω tactical άποψης του χώρου, όπου θα δίνουμε εντολές στις μονάδες μας. Ακολούθησε κι ένα σύντομο trailer εισαγωγής μερικών ηρώων που θα μας συνοδεύουν στην περιπέτεια… αλλά δεν χορτάσαμε, είναι η αλήθεια…
Οι developers του Mass Effect μας ετοίμασαν ένα trailer όπου μας σκανδαλίζουν με τα σχέδιά τους για το επόμενο κεφάλαιο της σειράς: “θέλουμε ένα παιχνίδι χωρίς όρια, όπου να διαλέγεις κάθε φορά έναν διαφορετικό πλανήτη, να πηγαίνεις εκεί και να εξερευνάς”. Αξιοποιώντας τη νέα τεχνολογία στις next-gen consoles, τα αποτελέσματα είναι συγκλονιστικά στον οπτικό τομέα.
Το Sims 4 κάνει μια μάλλον χλιαρή παρουσίαση με έναν «φουσκωτό» που θέλει να γίνει ποιητής, αντιμετωπίζει την απόρριψη, πάει στο γυμναστήριο, κάνει ένα πάρτυ αλλά…καταλήγει να πεθαίνει από τα γέλια. Θεωρητικά οι Sims αποκτούν μεγαλύτερο βάθος στην ΑΙ, με πιο καλοσχεδιασμένες προσωπικότητες και αντιδράσεις… αλλά η παρουσίαση δεν εντυπωσίασε.
Ο Μπρους, ο Μάντεν και τα Μόμπα
22:19 και η αίθουσα παγώνει καθώς ο αθάνατος Μπρους Λι εμφανίζεται, στον κλασικό μονόλογο περί νερού και ευελιξίας. Κι αυτό γιατί στο φετινό UFC, η ΕΑ ανασταίνει το ιερό τέρας των πολεμικών τεχνών. Θα προτιμούσαμε να τον αφήσουν στην ησυχία του. Η Criterion σε αυτό το σημείο παρουσίασε ένα νέο racing game τύπου Burnout, όπου υπάρχουν κάθε λογής οχήματα, με συνεχόμενες εναλλαγές από το ένα στο άλλο. Φαίνεται για ένα γρήγορο παιχνίδι καταιγιστικής δράσης που επιστρατεύει όχι μόνο αμάξια και μοτοσυκλέτες, αλλά αλεξίπτωτα, σκι, ελικόπτερα, μέχρι και ελεύθερη πτώση. Η Criterion ειδικεύεται σε γρήγορο, ανέμελο gameplay και σίγουρα αυτό το ανώνυμο sports/action/racing αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη!
Ακολουθεί η παρουσίαση του NFL 15 που μας αφήνει παγερά αδιάφορους (pun intended), μετά το PGA Tour για τους λάτρεις του γκολφ και νέο Madden με αύξων αριθμό 15. Στην αμερικανική αγορά αυτοί οι τίτλοι είναι τεράστιοι, αλλά από αυτή την πλευρά της λίμνης, έχουμε άλλα γούστα, τι να κάνουμε. Το Dawngate, η απόπειρα της ΕΑ στον κόσμο των ΜΟΒΑ, προσπαθεί να μας πείσει ότι έχει κάτι διαφορετικό να πει με το lore του παιχνιδιού, ενώ η EA Dice ανακοινώνει την επανεμφάνιση της τολμηρής Faith στο Mirror’s Edge 2. Μπόλικο παρκούρ και θαρραλέα ακροβατικά, πολύ τρέξιμο και η γνωστή νοοτροπία των φιλελεύθερων runners αποσπούν χειροκρότημα από το κοινό. Το πρώτο Mirror’s Edge ήταν ένα γενναίο τόλμημα, μια έξυπνη ιδέα από το πουθενά: ο κόσμος το αγκάλιασε και η ΕΑ ανταποδίδει με το sequel και είναι πάντα καλό να ανταμείβονται οι καινοτόμες ιδέες. O Dave Rutter εμφανίζεται στην σκηνή και μιλάει για το νέο FIFA 15. Φέτος έχουμε μάλλον καλλωπιστικές προσθήκες, με το γήπεδο να σημαδεύεται από τα σκαψίματα, τα σημαιάκια του κόρνερ να κουνιούνται, τις δοκούς του τέρματος να σείονται όταν τα χτυπάει η μπάλα, ενώ οι κερκίδες εμφανίζονται σαφώς αναβαθμισμένες, με ποικιλία στους φίλαθλους και τους πανηγυρισμούς τους.
Κλέφτες και αστυνόμοι!
H βραδιά για την ΕΑ κλείνει με το Battlefield: Hardline που θα αναπτύξει η Visceral Studios (γνωστή από τα Dead Space). O Steve Papoutsis εξήγησε ότι ήθελαν κάτι που να έχει τα αγαπημένα στοιχεία του franchise (μεγάλες ανοιχτές μάχες και διαφορετικά οχήματα), αλλά σε ένα διαφορετικό setting. Με κινηματογραφικό στήσιμο λοιπόν, παρουσιάστηκε μια καταιγιστική μάχη στους δρόμους του Los Angeles, όπου 32 παίκτες έπαιξαν… κλέφτες και αστυνόμους! Οι μεν εγκληματίες προσπαθούσαν να εξασφαλίσουν τα λάφυρα που έκλεψαν από ένα τεθωρακισμένο φορτηγό και οι αστυνομικοί επιστρατεύουν ελικόπτερα, περιπολικά, ακροβολιστές, φορτηγά, για να τους πιάσουν. Η μάχη είναι συγκλονιστική και στο τέλος, η μισή πόλη έχει γκρεμιστεί. Κλείνοντας, ανακοινώθηκε η έναρξη της beta για το παιχνίδι (μάλιστα, στην αίθουσα υπήρχαν 64 έτοιμα PS4 για τις πρώτες δοκιμές!). Χωρίς αμφιβολία το Hardline ήταν ο πρωταγωνιστής της βραδιάς και σίγουρα θα μας απασχολήσει πολύ στο μέλλον!