Όπως γνωρίζετε για να πάρει μία εταιρεία ανάπτυξης την έγκριση για να ανεβάσει τον τίτλο της στο PlayStation Network ή στο Xbox Live θα πρέπει πρώτα να υποβληθεί (και να περάσει επιτυχώς) μία σειρά από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Αυτή η προσέγγιση ισχύει για όλους τους δημιουργούς γνωστούς και μη, καθώς είτε αναπτύσσουν ένα άγνωστο indie game είτε το εξαιρετικά δημοφιλές Minecraft, θα πρέπει πρώτα να περάσουν επιτυχώς τα tests της Sony ή της Microsoft αντίστοιχα.
Πρόσφατα, η Sony αποφάσισε να ανάψει κόκκινο φως για την έκδοση του Minecraft στο PlayStation 4, καθώς ο τίτλος που αναπτύσσεται από την 4J Studios απέτυχε να περάσει τα τεστ ποιότητας. Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ πιθανό η PS4 version του Minecraft να χάσει την προγραμματισμένη ημερομηνία κυκλοφορίας που τοποθετούσε τον τίτλο στα τέλη Αυγούστου, καθώς οι developers είναι πλέον υποχρεωμένοι να διορθώσουν μία σειρά από bugs και να υποβάλλουν ξανά τον τίτλο τους προς έγκριση. Οι developers του Minecraft αυτή τη στιγμή τρέχουν και δεν φτάνουν, καθώς πρέπει να διορθώσουν πολλές παραμέτρους του παιχνιδιού και στις εκδόσεις για Xbox Οne και PS Vita. Όταν βέβαια ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διορθώσεις και τελικά κυκλοφορήσει το παιχνίδι, το πιθανότερο είναι αυτό να στοιχίζει κοντά στα 20 δολάρια στο PSN και στο Xbox Live, ενώ οι κάτοχοι του Xbox 360 και PlayStation 3 που ήδη διαθέτουν το παιχνίδι θα μπορούν να αποκτήσουν την Xbox One ή την PS4 version αντίστοιχα, καταβάλλοντας μόνο το ποσό των 5 δολαρίων. Παράλληλα, οι χρήστες του PS3 που έχουν αγοράσει το Minecraft, θα μπορούν να λάβουν δωρεάν την έκδοση για PS Vita.
Είμαστε πολύ περίεργοι να δούμε την πορεία που θα σημειώσει στις κονσόλες νέας γενιάς το Minecraft, όπως επίσης κατά πόσο θα πρόκειται για ένα απλό port ή εάν τελικώς θα προσφέρει ουσιαστικές αλλαγές στο παιχνίδι (υποστήριξη VR πάντως, όπως την ονειρεύεται ο John Carmack , σε αυτή τη φάση δεν θα διαθέτει…)!