Ο υπεύθυνος της Sony, Shuhei Yoshida, ανέφερε σε μία συνέντευξη του στην Wall Street Journal ότι η ανάπτυξη του VR headset Project Morpheus έχει πλέον ολοκληρωθεί κατά 85%. Ο Yoshida βέβαια δεν έδωσε περισσότερα στοιχεία σε τι θα εστιάσουν οι developers της Sony στο υπόλοιπο 15% που απομένει, ωστόσο ο ίδιος θεωρεί ότι υπάρχουν πολλοί τομείς ακόμα που χρειάζονται βελτίωση, έτσι ώστε η VR συσκευή να φτάσει σε ένα ανώτερο επίπεδο.
Αν και ο executive της Sony δεν ανέφερε τίποτα για την ημερομηνία κυκλοφορίας του ή για το πόσο θα κοστίζει όταν τελικώς βγει στην αγορά, ωστόσο τόνισε ότι πολλά από τα εξαρτήματα του Project Morpheus χρησιμοποιούνται σε smartphones, γεγονός που σημαίνει ότι το κόστος του δεν θα είναι απαγορευτικό για τον μέσο καταναλωτή. Ωστόσο, με το κόστος του Oculus Rift για τους developers να ανέρχεται κοντά στα 350 δολάρια και την Oculus VR να έχει δηλώσει ότι στόχος της είναι η εμπορική έκδοση να κοστίζει από 200 έως 400 δολάρια, μπορούμε κάλλιστα να υποθέσουμε ότι κάπου εκεί ανάμεσα θα παίζει και το Project Morpheus. Παράλληλα, ο Yoshida τόνισε ότι η Sony δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει το Project Morpheus εάν πρώτα δεν υπάρχουν οι κατάλληλοι τίτλοι που θα υποστηρίξουν τη συσκευή. Aυτή σίγουρα πρόκειται για μία σωστή αντιμετώπιση από την πλευρά της Sony, καθώς όσο καλό και να είναι το hardware, εάν δεν υπάρχει software να το υποστηρίξει, τότε δεν υπάρχει κανένα απολύτως κέρδος τόσο για τη Sony όσο και για τους καταναλωτές.
Μάλιστα, ο υπεύθυνος της Sony δήλωσε ότι στόχος του Project Morpheus δεν θα είναι μόνο το gaming, αλλά και η μελλοντική χρήση του σε άλλες εφαρμογές της καθημερινής ζωής που σχετίζονται με την εκπαίδευση και την ιατρική. Είναι εμφανές ότι η εικονική πραγματικότητα αποτελεί πλέον το μεγάλο στοίχημα της βιομηχανίας του gaming, για αυτό και τα επόμενα χρόνια αναμένονται συναρπαστικά…