Εδώ και χρόνια γνωρίζαμε ότι η Blizzard εργαζόταν πάνω στην ανάπτυξη του Titan, ενός νέου MMO, το οποίο μάλιστα σε βάθος χρόνου θα αντικαθιστούσε το World of WarCraft. Ωστόσο, τα νέα που μας έρχονται από την Blizzard αναφορικά με την ανάπτυξη του Titan, δεν είναι καθόλου καλά, καθώς η εταιρεία κολοσσός του gaming αποφάσισε να σταματήσει την ανάπτυξη του συγκεκριμένου project, ύστερα από 7 χρόνια που βρισκόταν under development.
O ιθύνων νους της Blizzard, Mike Morhaime, αναφέρθηκε στους λόγους που η Blizzard πήρε την συγκεκριμένη απόφαση, αποκαλύπτοντας ότι το παιχνίδι κόπηκε μέσα από μία διαδικασία αξιολόγησης, καθώς διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν τόσο “fun” όσο θα έπρεπε. Όπως αποκάλυψε ο Morhaime, το παιχνίδι ήταν εξαιρετικά φιλόδοξο, ωστόσο έμοιαζε να είναι ασύνδετο και οι υπεύθυνοι του έκριναν ότι δεν θα μπορούσε να κερδίσει το ενδιαφέρον των gamers. Επιπλέον, ο Morhaime αναφέρθηκε και στο γεγονός ότι η Blizzard επιθυμεί να αποστασιοποιηθεί από τον χαρακτηρισμό ως μία εταιρεία που δημιουργεί αποκλειστικά RPG τίτλους, καθώς επιθυμία των υπευθύνων της είναι να εστιάσουν και σε αλλά είδη. Υπενθυμίζουμε ότι η περίπτωση του Titan δεν είναι η μόνη, καθώς η Blizzard έχει και στο παρελθόν κόψει τίτλους, οι οποίοι δεν προχώρησαν όπως θα έπρεπε ή το αποτέλεσμα δεν συμβάδιζε με τα υψηλά στάνταρ που είχε θέσει (με σημαντικότερα παραδείγματα τα StarCraft Ghost και WarCraft Adventures).
Η Blizzard δεν ανέφερε εάν η ομάδα του Titan θα προσχωρήσει σε κάποιο άλλο Project που βρίσκεται under development, παρόλα αυτά είμαστε βέβαιοι ότι όλο και κάτι φρέσκο θα βρίσκεται στα σκαριά.