Για πολλούς, το πέμπτο Zelda game, το αγαπημένο Ocarina of Time που κυκλοφόρησε το 1998 για το N64, ήταν και το καλύτερο. Προφανώς κάποιοι τρελοί fans συμερίζονται αυτή την άποψη, καθώς έχουν βαλθεί να φτιάξουν μια πλήρη μεταφορά του παιχνιδιού σε ένα πιο απλό, 2D περιβάλλον, που θα παίζει προφανώς σε PC. Οι δημιουργοί του παιχνιδιού δεν χρησιμοποιούν κάποιο utility τύπου Game Maker, αλλά φτιάχνουν από το μηδέν το παιχνίδι, κάτι που τους δίνει «πλήρη ελευθερία κινήσεων… αν και είναι αργή η διαδικασία!» όπως λένε χαρακτηριστικά. Το παιχνίδι είναι απλά ένα εκτελέσιμο αρχείο τύπου EXE, δεν χρειάζεστε κάτι περίεργο για να το παίξετε σε έναν υπολογιστή. Η ελευθερία κινήσεων επιτρέπει στους developers να φτιάξουν και δικά τους bonus maps (όπως η επιλογή να ξεπαγώσουμε το Zora’s Domain), ενώ η επόμενη έκδοση θα υποστηρίζει και multiplayer. Υπάρχουν και τεχνικές επιλογές, όπως να παίξετε με ένα controller που απλά θα μπει στο USB ή να αλλάξετε την ανάλυση στην οποία θα παίζει το OoT-2D.
Ρίχτε μια ματιά στο site που φιλοξενεί το project: υπάρχει κι ένα μικρό demo που δείχνει κάποια πρώτα δείγματα. Πάντως, για να είμαστε ρεαλιστές, τέτοια projects συχνά δέχονται δικαστικές εντολές τύπου cease and desist (ελεύθερη μετάφραση: σταματήστε να κάνετε αυτό που κάνετε). Ειδικά όταν είναι κάποιο fan game για παιχνίδι της Nintendo, που είναι αυστηρή και ακατάδεχτη πάνω στο θέμα. Άποψή μας: καλύτερα να το ολοκλήρωναν το project και μετά να το κυκλοφορούσαν…