Το μεγαθήριο των 55 εκ. δολαρίων, το Star Citizen του εξαιρετικού Chris Roberts, ήταν ο πρωταγωνιστής στο CitizenCon 2014 που ενημέρωσε κοινό, κριτικούς και δημοσιογράφους για την εξέλιξη του τίτλου.
Σε ένα πολύ εντυπωσιακό βίντεο, ο Roberts έδειξε για πρώτη φορά δείγμα του παιχνιδιού όχι από το διάστημα και από μάχες με σκάφη, αλλά από το κομμάτι των σταθμών, των πλανητών και του εμπορίου. Πιο συγκεκριμένα, στο βίντεο βλέπουμε την προσγείωση σε έναν πλανήτη που γίνεται με τον αυτόματo πιλότο, τον παίκτη να κάνει βόλτες μέσα στο διαστημόπλοιο και αργότερα, μέσα στην πόλη όπου προσεδαφίζεται το σκάφος. Η CryEngine σχεδιάζει σκηνές που θυμίζουν first person shooter, όχι παιχνίδι τύπου space sim, αλλά όπως φαίνεται ο Roberts θέλει ένα πλήρες πακέτο συνολικής εμπειρίας που δείχνει όχι μόνο τις διαστημικές μάχες, αλλά τους πλανήτες, το εμπόριο και τα υπόλοιπα στοιχεία ενός space sim. Οι σταθμοί έχουν μαγαζιά, μπαρ και ευκαιρίες για αποστολές, αλλάζουν μορφολογικά (αναλόγως με το βιοτικό επίπεδο του οικισμού), ενώ δεν λείπουν τα οικονομικά συστήματα, οι NPCs, κ.λπ.
Το βίντεο δείχνει λίγο choppy στο framerate, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με την μηχανή του παιχνιδιού, αλλά με την ποιότητα του βίντεο. Αυτό δεν θα πει ότι το Citizen είναι έτοιμο: βρίσκεται ακόμα σε pre-alpha version και έχει πολύ δρόμο ακόμα μπροστά του (και ανάγκη για αρκετό optimization), αλλά είναι μια ακόμα ματιά σε ένα πραγματικά τεράστιο παιχνίδι…