Ας αρχίσουμε με ένα μίνι μάθημα ιστορίας: το Joe Danger ήταν ένα συμπαθέστατο και χαριτωμένο παιχνιδάκι που κυκλοφόρησε στο PS3 το καλοκαίρι του 2010 και στο Xbox 360 ενάμιση χρόνο αργότερα. Το αντικείμενό του; Ένας κασκαντέρ τον οποίο ο παίκτης οδηγούσε σε… επικίνδυνες αποστολές. Από το concept αυτό φαίνεται πως εμπνεύστηκαν –ίσως και… κάτι παραπάνω– οι άνθρωποι της RebelCrew Games οι οποίοι και μας παρουσιάζουν τον Max Awesome, έναν –πιθανότατα- μακρινό ξάδελφο του προαναφερθέντος Joe Danger με την ίδια έφεση στις μοτοσυκλέτες και τα ακροβατικά!
Σενάριο και τα ρέστα
Ε, λίγο πολύ σου το ‘πα: ο Max Awesome είναι ένας κασκαντέρ που… ίπταται με το μηχανάκι του. Αποστολή σου είναι να τον οδηγήσεις με ασφάλεια στο τέλος κάθε πίστας έχοντας ικανοποιήσει τις προϋποθέσεις που σου θέτει το παιχνίδι προκειμένου να ξεκλειδωθεί έτσι το επόμενο επίπεδο. Μεταξύ μας τώρα, δεν περίμενες κάτι περισσότερο από ένα τέτοιο παιχνιδάκι, έτσι;
Gameplay
Τα πράγματα εδώ είναι αρκετά ξεκάθαρα: σε κάθε πίστα ξεκινάς απ’ την αρχή και πρέπει να φτάσεις στο τέλος, αφού πρώτα έχεις πετύχει τους στόχους σου (στην κυριολεξία όμως), έχεις μαζέψει όσο το δυνατόν περισσότερα κράνη-νομίσματα, έχεις τερματίσει εντός χρόνου και έχεις κάνει και high score! Το καλό είναι ότι δεν χρειάζεται να τα καταφέρεις όλα με τη μία, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να ετοιμάζεσαι για πολύ grindάρισμα (θα παίξεις το ίδιο επίπεδο κάμποσες φορές). Στα άλματα θα κάνεις και φιγούρες τις οποίες σταδιακά θα ξεκλειδώνεις με τον υπόλοιπο εξοπλισμό (μηχανές, στολές, κράνη) όσο μαζεύεις Awesomes –δηλαδή τη νομισματική μονάδα του παιχνιδιού. Το παιχνίδι πάντως είναι εθιστικό και θα περάσει κάμποσος καιρός μέχρι να ‘σαι σε θέση να ισχυριστείς ότι «καθάρισες» και με τα 60 του επίπεδα. Κι άλλωστε, υπάρχουν και τα leaderboards…
Και από εμφάνιση;
Το Max Awesome δεν είναι άσχημο –κάθε άλλο. Απλά είναι «βαρύ». Σε iPad και iPad 2 που το δοκίμασα, η απόκριση στα μενού είχε σημαντική καθυστέρηση ενώ το frame rate ανεβοκατέβαινε ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Φαινόταν δηλαδή το tablet ότι ζοριζόταν. Σε κάθε περίπτωση πάντως ήταν playable.