Η Obsidian Entertainment είναι ένα development studio, το οποίο έχει αφήσει το δικό του στίγμα στην ιστορία του gaming, έχοντας αναπτύξει μία σειρά από εξαιρετικούς τίτλους όπως είναι για παράδειγμα τα Star Wars: Knights of the Old Republic 2 – The Sith Lords (2004), Neverwinter Nights 2 (2006), Fallout: New Vegas (2010), Dungeon Siege III(2011), Wasteland 2 (2014) κ.α. Αυτή τη στιγμή το “next big thing” της Obsidian είναι το fantasy RPG Pillars of Eternity, το οποίο περιμένουν με μεγάλη αγωνία οι fans του είδους.
To Pillars of Eternity βέβαια, που κυκλοφορεί στις 26 Μαρτίου δεν είναι μόνο ένα φιλόδοξο project για το γνωστό development house, αλλά επίσης έχει και παρά πολύ μεγάλη συναισθηματική αξία, καθώς αποτέλεσε τον τίτλο που ουσιαστικά έσωσε την Obsidian από την χρεωκοπία. Όπως αποκαλύπτουν οι developers της Obsidian στο preview ενός documentary για το Pillars of Eternity, το 2012 ήταν μία κάκιστη χρονιά για αυτούς, καθώς ένα ΑΑΑ project που ετοίμαζαν τελικώς ακυρώθηκε. Το αποτέλεσμα αυτή της ακύρωσης ήταν να φτάσει η γνωστή εταιρεία ένα βήμα πριν από την ολοκληρωτική κατάρρευση. Μετά από αυτή την καταστροφική αποτυχία, οι απολύσεις άρχισαν να γίνονται καθημερινή συνήθεια και ουσιαστικά εάν δεν βρισκόταν ένα νέο project, οι πόρτες της Obsidian θα έκλειναν για πάντα. Παρόλα αυτά, σαν από μηχανής θεοί οι Adam Brennecke, Chris Avellone, Tim Cain και Josh Sawyer παρουσίασαν (σχεδόν από το πουθενά) ένα πολλά υποσχόμενο RPG και πήραν το πράσινο φως για να τρέξουν μία crowd funding campaign για το παιχνίδι τους στο Kickstarter. Τα υπόλοιπα είναι απλώς ιστορία, καθώς το Pillars of Eternity κατόρθωσε να συγκεντρώσει περισσότερα από 4 εκατ. δολάρια και να αποτελέσει ένα από τα πιο πετυχημένα games όλων των εποχών που βασίστηκαν σε ένα crowd funding μοντέλο χρηματοδότησης.
H Obsidian σήμερα θα είχε περάσει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, εάν δεν εμφανιζόταν η “σανίδα σωτηρίας” που ακούει στο όνομα Pillars of Eternity. Αναμφίβολα, η 26η Μαρτίου που θα κυκλοφορήσει το παιχνίδι θα είναι μία πολύ σημαντική ημέρα όχι μόνο για τους fans των CRPG αλλά και για τους ίδιους τους developers…