Τα Angry Birds αποτέλεσαν πριν από τρία χρόνια ένα τεράστιο φαινόμενο για τον κόσμο του gaming, αλλά και της ψυχαγωγίας γενικότερα. H Rovio, μία μικρή και μέχρι πρότινος άσημη εταιρεία ανάπτυξης από τη μακρινή Φινλανδία κατόρθωσε μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα να γίνει μία από τις πιο πλούσιες εταιρείες ανάπτυξης στον κόσμο του gaming, καθώς τα Angry Birds κατάφεραν να φιλοξενηθούν σε εκατομμύρια mobile συσκευές, αλλά και να κυκλοφορήσουν και σε πιο παραδοσιακά συστήματα όπως κονσόλες και PCs.
Η επιτυχία των Angry Birds προήλθε σε μεγάλο βαθμό και από το εξαιρετικό marketing, καθώς τα θυμωμένα πουλιά της Rovio έγιναν κούπες, λούτρινα, μπλουζάκια, μπρελόκ… και η λίστα προϊόντων μοιάζει να μην έχει πραγματικά τελειωμό. Ωστόσο, οι μέρες που τα Angry Birds βρίσκονταν στην κορυφή έχουν περάσει ανεπιστρεπτί, καθώς πλέον το ενδιαφέρον για τον κόσμο που δημιούργησε η Rovio έχει εξασθενήσει σημαντικά. Αυτό είναι κάτι που αποτυπώνεται και στα κέρδη της φινλανδικής εταιρείας, τα οποία καταγράφουν τεράστια μείωση. Ειδικότερα, για το 2014 υπήρξε μία μείωση κερδών που άγγιξε το 73% σε σύγκριση με το 2013, καθώς τα κέρδη των δημιουργών των Angry Birds ανήλθαν σε 10.8 εκατ. δολάρια, ενώ το 2013 η Rovio είχε συγκεντρώσει 39.3 εκατομμύρια. Εάν κοιτάξουμε και πιο πίσω η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη, καθώς το 2012 τα κέρδη της Rovio είχαν φτάσει στα 82.7 εκατομμύρια. Αν και η πτώση στα κέρδη ήταν μεγάλη, παρόλα αυτά τα μεικτά έσοδα που προήλθαν από τις πωλήσεις των mobile παιχνιδιών γνώρισαν μία αύξηση της τάξεως του 16%.
Οι υπεύθυνοι της Rovio για να σταματήσουν την κατρακύλα το τελευταίο διάστημα έχουν προβεί σε δεκάδες απολύσεις προσωπικού και σε περικοπή εξόδων και θεωρούν ότι η άσχημη αυτή κατάσταση που έχει δημιουργηθεί θα ανατραπεί σίγουρα με την κυκλοφορία της κινηματογραφικής ταινίας Angry Birds που είναι προγραμματισμένη να βγει στις αίθουσες το καλοκαίρι του 2016. Από ότι φαίνεται τα Angry Birds δεν ήταν τίποτε άλλο παρά μία μόδα που… πέρασε.