Δεν πρόλαβαν καν να συμπληρωθούν τρεις ημέρες από τότε που δημοσιεύσαμε την ενδιαφέρουσα είδηση για το fan-made remake του Super Mario 64, το οποίο εάν θυμάστε ήταν μάλιστα playable ακόμη και στους Internet browsers των χρηστών. Το εν λόγω project ήταν περισσότερο μία επίδειξη των ικανοτήτων του Erik Roystan Ross, ενός φοιτητή που ήθελε απλώς να προβάλλει περισσότερο το προσωπικό ταλέντο του, αλλά και τις δυνατότητες της Unity Engine. Από ότι φαίνεται αυτή η προσπάθεια δεν άρεσε στους υπευθύνους της Nintendo, οι οποίοι με το που είδαν το Super Mario 64 να εμφανίζεται στα διάφορα ειδησεογραφικά sites κινήθηκαν νομικά ενάντια στην εταιρεία CloudFlare, που στους servers της φιλοξενούσε δημιούργημα του Erik Ross.
Οι δικηγόροι ισχυρίστηκαν ότι το συγκεκριμένο game project αποτελεί κατάφορη καταπάτηση των πνευματικών δικαιωμάτων που ανήκουν στη Nintendo, με αποτέλεσμα ο provider χωρίς να έχει άλλη επιλογή αναγκάστηκε να συμμορφωθεί, προχωρώντας στο κατέβασμα των δύο web pages που έδιναν πληροφορίες για το remake του all-time classic παιχνιδιού. Αν και το Super Mario 64 αναδημιουργήθηκε πλήρως με βάση το original παιχνίδι που κυκλοφόρησε το 1996, ο δημιουργός του τόνισε ότι σκοπός του ήταν απλώς να κάνει μία επίδειξη των δυνατοτήτων της Unity Engine και όχι να δώσει πνοή σε ένα ανταγωνιστικό προϊόν με εμπορικό χαρακτήρα. Βέβαια, αν και η σελίδα του παιχνιδιού έπαψε να υπάρχει, όλο και κάπου θα εμφανιστεί ξανά, καθώς δεν ήταν λίγοι οι gamers που κατέβασαν το Super Mario 64 remake στον υπολογιστή τους. Αν και οι νόμοι είναι νόμοι και θα πρέπει να τηρούνται, η εντύπωση που σου δημιουργεί το συγκεκριμένο περιστατικό είναι ότι μάλλον η Nintendo σε αυτή την περίπτωση εξάντλησε την αυστηρότητα της με τρόπο κάπως… άκομψο και σκληρό. After all, ένα μαθητικό project ήταν εάν το καλοσκεφτείτε!