To Descent πέτυχε οριακά τον στόχο του στο Kickstarter και ετοιμάζεται να κάνει τη μετάβαση στην κατηγορία των ΜΟΒΑ. Οι παλαιότεροι θα το θυμούνται ως ένα από τα πρώτα, πλήρως τρισδιάστατα FPS όπου παίζαμε με ένα διαστημόπλοιο, αλλά το Descent: Underground θα γίνει πιο μοδάτο και τρέντι και η νέα του μορφή θα βασίζεται σε ένα πιο ομαδικό παιχνίδι μάχης. Ο Eric “Wingman” Peterson (που τον ξέρουμε από τα Conquest Frontier Wars, Starlancer, Wing Commander 4 και Freelancer) ίδρυσε το Descendent Studios και συνεργάστηκε με την Interplay (που διατηρεί ακόμα τα δικαιώματα του παλιού παιχνιδιού) για να προτείνει στο Kickstarter την ιδέα του: οκτώ διαφορετικά είδη σκαφών σε τέσσερις διαφορετικούς χάρτες γεμάτα με power-ups και τα κλασικά modes που έχουν τα multiplayer παιχνίδια (Deathmatch, Capture the Ore/Asteroid, κ.λπ) πάντα με τη μηχανή Unreal Engine 4. Το ενδιαφέρον είναι ότι το παιχνίδι ζήτησε 600.000 δολάρια και τελικά, στο νήμα, κατάφερε να μαζέψει ακριβώς 601.773! Περισσότερες πληροφορίες στον ιστότοπο του παιχνιδιού.
Χρήστος Κουβόπουλος
Παραδοσιακός PC gamer με πορεία στα μεγαλύτερα ελληνικά έντυπα (GamePro, Computer Games Magazine, PC Master) από το 2001. Πέρα από racing και sports, θα τον βρείτε να παίζει οποιοδήποτε genre, ακόμα και... text-based MMO.
Related Posts
Add A Comment