Ο απόλυτος «βασιλιάς» του ειδικού E3 event της Bethesda δεν θα μπορούσε να είναι άλλος από το Fallout 4, το οποίο κακά τα ψέματα μοιάζει σα να είναι το μεγαλύτερο φετινό blockbuster. Και λέμε «φετινό» γιατί όπως ανακοινώθηκε στη διάρκεια του Bethesda E3 2015 event, το Fallout 4 θα κυκλοφορήσει (εκτός συγκλονιστικού απροόπτου) στις 10 Νοεμβρίου του 2015 για Xbox One, PS4 και PC.
H ειδική παρουσίαση του Fallout 4 πραγματοποιήθηκε από τον game designer και executive producer Todd Howard, ο οποίος ταξίδεψε το συγκεντρωμένο κοινό στον post-apocalyptic κόσμο του νέου Fallout, αφού όμως πρώτα έκανε μία εισαγωγή για το πόσο πολύ έχει προχωρήσει η βιομηχανία του gaming ειδικότερα στον τομέα των open-world RPGs. Σύμφωνα με το footage των πρώτων στιγμών του παιχνιδιού, το Fallout 4 αρχικά μεταφέρει τους gamers σε μία ειρηνική pre-apocalyptic εποχή (λίγο πριν τον πυρηνικό αφανισμό), όπου φυσικά η ρετρό αισθητική των 50s συνδυάζεται με την υψηλή τεχνολογία (αυτό βέβαια κρατάει για λίγο). Ο Howard προχώρησε στην παρουσίαση του character creation tool, το οποίο διακρίνεται για το πόσο έξυπνο είναι, αλλά και για τον dynamic τρόπο με τον οποίο οι users μπορούν να ρυθμίσουν την εξωτερική εμφάνιση του χαρακτήρα τους. Με βάση τα όσα παρουσιάστηκαν στο video footage του Fallout 4, η real-time διαδικασία του character creation ήταν πραγματικά με μία λέξη εντυπωσιακή. Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν το φύλο του χαρακτήρα τους, ενώ επίσης το μωρό που έχουν οι δύο τους δημιουργείται κάθε φορά από την εμφάνιση τους!
Μετά τη διαδικασία του character creation, είδαμε έναν πωλητή που διαφημίζει vaults να χτυπάει την πόρτα του σπιτιού και να συνομιλεί με τον κεντρικό ήρωα. Και πάλι αυτός ήταν ένας έξυπνος τρόπος για να ορίσει ο παίκτης τα stats και τα traits του χαρακτήρα του. Κάπου εκεί η ήρεμη ατμόσφαιρα έφτασε στο τέλος της, καθώς άρχισαν να ηχούν οι σειρήνες και οι πρωταγωνιστές να τρέχουν πανικόβλητοι προς το πλησιέστερο vault, μέχρι που λίγο πριν καταφέρουν να σωθούν η πυρηνική έκρηξη σκοτεινιάζει τα πάντα. Κάπου εκεί το demo σταμάτησε για να μην καταστραφεί η εξέλιξη της υπόθεσης από spoilers, όμως το στοιχείο που τονίστηκε είναι ότι ο κύριος πρωταγωνιστής είναι ο μοναδικός επιζώντας του Vault 111, βγαίνοντας από την προστασία του καταφυγίου του 200 χρόνια μετά.
Περνώντας στη δεύτερη φάση της παρουσίασης του Fallout 4, το σκηνικό εννοείται πως αλλάζει άρδην, εμφανίζοντας τον γνωστό post-apocalyptic κόσμο που όλοι μας έχουμε αγαπήσει. O Howard στάθηκε στην προσοχή που έχει δοθεί στον τομέα του volumetric lightning περιγράφοντας την υψηλή ποιότητα και την ξεχωριστή δυναμική των γραφικών στο εξωτερικό περιβάλλον. Προχωρώντας στο demo το κοινό είχε την ευκαιρία να δει την επικοινωνία που αναπτύσσει ο ήρωας με το οικιακό ρομπότ (όπου εάν το θέλει μπορεί ακόμη και να το… πυροβολήσει και αυτό να αντιδράσει ανάλογα), αλλά και με τον σκύλο που θα αποτελεί τον πιστό σύντροφο του πρωταγωνιστή. Το στοιχείο που κάνει ξεχωριστή την ύπαρξη του τετράποδου «φίλου» είναι ότι ο παίκτης θα μπορεί να του δίνει μία σειρά από διαταγές, ενώ μάλιστα είχαμε την ευκαιρία να δούμε τους δύο συντρόφους στο πως αντιδρούν μαζί στη διάρκεια της μάχης.
Στο δεύτερο gameplay video που προβλήθηκε, ο ιθύνων νους της Bethesda παρουσίασε το πώς λειτουργεί το πολύ ενδιαφέρον concept των settlements, όπου οι gamers του Fallout 4 θα μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους οικισμό, εξασφαλίζοντας την παροχή του νερού, φαγητού και της ηλεκτρικής ενέργειας, δημιουργώντας παράλληλα άμυνες που θα έχουν σαν στόχο τους επίδοξους εισβολείς. Εφόσον εξασφαλιστούν τα παραπάνω, ο πληθυσμός του οικισμού θα μπορεί να μεγαλώσει και να κατοικηθεί από εμπόρους, οι οποίοι θα εμπορεύονται σπάνια αντικείμενα. Οι παίκτες θα μπορούν να δημιουργήσουν πολλούς οικισμούς, αν και το συγκεκριμένο κομμάτι του gameplay όπως έγινε γνωστό θα είναι προαιρετικό. Επίσης, μεγάλη προσοχή αναμένεται να δοθεί στον τομέα του crafting, με την Bethesda να έχει τελειοποιήσει ακόμη περισσότερο τις επιλογές που έχει ο χαρακτήρας, δημιουργώντας νέα αντικείμενα, armor sets και όπλα από δεκάδες διαφορετικά πολεμικά υλικά.
Αυτό που μας άρεσε στην πρώτη ολοκληρωμένη επαφή που είχαμε με τον κόσμο του Fallout 4 ήταν ότι η Bethesda δείχνει να κρατά όλα τα βασικά concepts των προηγούμενων Fallout games (Fallout 3 και New Vegas), επεκτείνοντας και εμπλουτίζοντας τα στον μέγιστο βαθμό. Χωρίς αμφιβολία, με βάση τα όσα είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε και να πληροφορηθούμε από το Bethesda event, το Fallout 4 θέτει σοβαρή υποψηφιότητα ως το top game του 2015!