Το 2012 οδεύει σιγά-σιγά προς το τέλος του. Παράπονο δεν έχουμε, ήταν μια χρονιά μεγάλη και γεμάτη από κάθε άποψη. Πολλές κυκλοφορίες τίτλων, δύο νέες κονσόλες, άπειρη φημολογία και σπέκουλα για ό,τι μπορεί να βάλει ο νους σου και γενικώς, κλίμα που αν μη τι άλλο δεν μας άφησε να πλήξουμε. Όχι ότι όλα ήταν και ρόδινα, έτσι; Μη γελιόμαστε. Υπήρξαν στιγμές που αγανακτήσαμε, απογοητευτήκαμε, στεναχωρηθήκαμε, ξενερώσαμε ρε φίλε!
Μην το ψάχνεις, δεν θέλει και πολύ. Λίγο μάπα να σου βγει ένα παιχνίδι που περιμένεις πώς και πώς, μια ημερομηνία να μην επιβεβαιωθεί, μια ανακοίνωση να μη γίνει και τατάαααν, ήρθε κι έδεσε το πράμα. Και όσο καλό και να ‘ταν το 2012, υπήρξαν στιγμές που μας απογοήτευσαν. Κι εμάς κι εσένα. Και στις έχουμε μαζέψει όλες εδώ για να τις θυμηθείς και να κλάψεις μαζί μας.
Fable: The Journey – Ταξίδι με πολύ στροφιλίκι…
Όχι, όχι και πάλι όχι. Το κύκνειο άσμα του Πήτερ Μόλινιου στη Lionhead δεν ήταν και τόσο… άσμα. Το Fable: The Journey, που τόσο «κράξιμο» έφαγε από τους φαν δυο χρόνια πριν όταν πρωτοπαρουσιάστηκε στην E3 του 2011, μπορεί να μην ήταν κακό σαν παιχνίδι, όμως σε καμία περίπτωση δεν απεδείχθη άξιος συνεχιστής της σειράς. Δράση σε πρώτο πρόσωπο και με αποστολή να προβάλει κυρίως το Kinect, το Fable: The Journey απλά δεν ήταν το (action) RPG που οι κάτοχοι Xbox 360 περίμεναν…
[checklist]
- Τι θα θέλαμε: Κάτι που να φέρνει περισσότερο σε RPG και λιγότερο σε Kinect tech-demo.[/checklist]
Βγήκε Wii U; Πότε;
Στη Nintendo το πάλεψαν, δούλεψαν σκληρά, σκίστηκαν, υπερέβησαν ακόμα και τα –ούτως ή άλλως εξωπραγματικά- ιαπωνικά τους στάνταρ και τελικά κατόρθωσαν να λανσάρουν φέτος το Wii U. Ε, δεν νιώσαμε μία, τουλάχιστον στην Ελλάδα. Σοβαρά, λίγοι κατάλαβαν ότι τον μήνα Νοέμβριο η Nintendo λάνσαρε καινούρια κονσόλα. Ναι, ΟΚ, η χώρα μας είχε πολύ μεγαλύτερα προβλήματα φέτος αλλά κάτι με τη μειωμένη υποστήριξη από την αγορά λιανικής (λέγε με Πλαίσιο) και κάτι με την απουσία κάλυψης από τον Τύπο, η εμφάνιση του Wii U πέρασε μάλλον στα… ψιλά.
[checklist]
- Τι θα θέλαμε: Να γίνει χαμός! Να καταλάβουμε ότι μια νέα κονσόλα κυκλοφορεί ανάμεσά μας ντε![/checklist]
Medal of Honor: Warfighter – Εκτός μεταλλίων
Χρόνια τώρα, EA και Activision κοντραρίζονταν στήθος με στήθος με φόντο την πρωτοκαθεδρία στον χώρο των FPS. Battlefield η μία, Call of Duty η άλλη μέχρι που στην EA αποφάσισαν να ξεθάψουν τα Medal of Honor. Κι αν το πρώτο παιχνίδι στη… δεύτερη νιότη της σειράς είχε τη δικαιολογία του πρωτάρη, το δεύτερο ήταν επιεικώς απαράδεκτο. Έτη φωτός πίσω από τον ανταγωνισμό, το Medal of Honor: Warfighter γεμίζει μόνο του μια μαύρη σελίδα στο βιβλίο της EA…
[checklist]
- Τι θα θέλαμε: Να πάρει η EA ταχύρρυθμα μαθήματα από την Activision ή να ασχοληθεί μόνο με τα Battlefield.[/checklist]
Οι απόκληροι του Skyrim στο PS3
Παιχνιδάρα το Skyrim, όλα κι όλα. Μέγιστο ρισπέκτ στη Bethesda για τον τίτλο που μας προσέφερε αλλά πραγματικά είναι αμαρτία να είσαι diehard φαν του παιχνιδιού και να το ‘χεις αγοράσει σε PS3. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το πρόσθετο περιεχόμενο! Η συμφωνία Bethesda – Microsoft, βλέπεις, έχει ως αποτέλεσμα το DLC του παιχνιδιού να αναπτύσσεται -και να κυκλοφορεί- πρώτα στο Xbox 360 με αποτέλεσμα, λόγω προβλημάτων τεχνικής φύσεως, το PS3 να ‘χει μείνει ξεκρέμαστο!
[checklist]
- Τι θα θέλαμε: Να βλέπαμε κάνα DLC του Skyrim και στο PS Store.[/checklist]
Το Kinect δεν μιλάει ελληνικά
Με το Kinect η Microsoft πραγματικά χτύπησε φλέβα χρυσού. «Τίμιο» αξεσουάρ που έρχεται να προσδώσει πράγματι αυτό το «κάτι παραπάνω» που είχε ανάγκη η κονσόλα. Απλά βάλε σε πιτσιρίκι να παίξει Kinectoπαίχνιδο και θα μας θυμηθείς. Μόνο που… θες-δεν θες, θα πρέπει να ‘σαι κι εσύ από δίπλα. Η «μικρή δυναμική της ελληνικής αγοράς», βλέπεις, δεν επιτρέπει τη μεταγλώττιση ή έστω τον υποτιτλισμό των τίτλων του Kinect και στα ελληνικά. Κι ας απευθύνονται αυτά στους μικρούς μας φίλους…
[checklist]
- Τι θα θέλαμε: Εξελληνισμένους τίτλους στο Kinect! Duh.[/checklist]
Πού είναι τα καινούρια Xbox και PlayStation;
Μας «έφαγαν» όλοι οι «ειδήμονες» μέσα στη χρονιά. Και τώρα ετοιμάζεται το νέο PlayStation, και να ‘σου κατέληξαν στο hardware του επόμενου Xbox, και έρχονται οι ανακοινώσεις, και γράφονται τα δελτία Τύπου και… ακόμα περιμένουμε! Sony και Microsoft δεν είχαν καμία πρόθεση να ανοίξουν τα χαρτιά τους από φέτος αλλά όσο να ‘ναι, πολλοί από ‘μας είχαν ήδη «φτιαχτεί» με αποτέλεσμα να ξενερώσουν τη ζωή τους. Σοβαρά τώρα, μη μασάς: καλό 2014 και βλέπουμε…
[checklist]
- Τι θα θέλαμε: Να προσέχουν τι λένε όταν ανοίγουν το στόμα τους μερικοί-μερικοί…[/checklist]
Τα κανόνια του Ναβαρόνε
Οι καιροί είναι δύσκολοι, αυτό είναι γνωστό. Το φαλιμέντο πάει σύννεφο, την ώρα που εταιρείες βαράνε κανόνια σε καθημερινή βάση. Όταν δε αυτές προέρχονται από τον χώρο του gaming και δη πρόκειται για στούντιο που μας έχουν χαρίσει στο παρελθόν αξιομνημόνευτους τίτλους κορυφαίας ποιότητας, τότε η λύπη μας είναι διπλή. Μέσα στο 2012 «χάσαμε» μεταξύ άλλων τις 38 Studios, Zipper Interactive, Sony Liverpool (πρώην Psygnosis), Spellbound Entertainment και Monumental Games, η αλυσίδα GAME σώθηκε στο τσακ, ενώ η άλλοτε κραταιά THQ βρίσκεται στην… εντατική.
[checklist]
- Τι θα θέλαμε: Υγεία και αγάπη για όλο τον κόσμο. Α, και παγκόσμια ειρήνη![/checklist]