H Microsoft Ελλάς ενώνει δυνάμεις με το Minecraft και παραδίδει…μαθήματα κώδικα. Το ”Microsoft Coding Adventure Class” είναι ένα δίωρο βιωματικό εργαστήρι εκμάθησης προγραμματισμού και χρήσης ψηφιακών μέσων επικοινωνίας στην τάξη ( Skype in the classroom). Μικροί και μεγάλοι μαθητές, μέσα από τη «γνωριμία» τους με τους πρωταγωνιστές του δημοφιλούς παιχνιδιού Minecraft, Steve και Alex, καθώς και άλλων διαδραστικών παιχνιδιών, θα «ταξιδέψουν» σε ένα ανεξερεύνητο ψηφιακό περιβάλλον, μέσω της δημιουργίας κώδικα. Στόχος της δράσης είναι να δοθεί η ευκαιρία στα παιδιά να αναπτύξουν τις ψηφιακές τους ικανότητες και να εξελίξουν τη δημιουργικότητα, τη φαντασία, την κριτική και αναλυτική τους σκέψη. Από την Τρίτη 1η Δεκεμβρίου μέχρι και την Κυριακή 20 Δεκεμβρίου, το “Microsoft Coding Adventure Class” ανοίγει τις πόρτες του σε σχολεία, γονείς και παιδιά, το οποίο θα διεξάγεται στις εγκαταστάσεις της Microsoft Ελλάς (Λεωφ. Κηφισίας 221- Μαρούσι). Καθημερινά από τις 9:00-11:00 π.μ., η Microsoft Ελλάς θα υποδέχεται μαθητές και εκπαιδευτικούς, ενώ τα Σαββατοκύριακα από τις 10:00-12:00μ.μ. θα είναι ανοιχτό σε παιδιά και γονείς. Η πρωτοβουλία “Microsoft Coding Adventure Class” πραγματοποιείται στα πλαίσια της φετινής καμπάνιας «Ώρα του Κώδικα» (Hour of Code), η οποία έχει προγραμματιστεί κατά τη διάρκεια της Εκπαιδευτικής Εβδομάδας για την Επιστήμη της Πληροφορικής, στις 7-13 Δεκεμβρίου 2015 σε συνεργασία με τη μη κερδοσκοπική οργάνωση “Code.org”. Στόχος είναι να ενθαρρύνει εκατομμύρια μαθητές από όλο τον κόσμο να δοκιμάσουν τις δεξιότητες τους στον προγραμματισμό παρακολουθώντας Μία Ώρα Κώδικα, μέσα από ευέλικτα και διαδραστικά μαθήματα, τα οποία είναι σχεδιασμένα για όλες τις ηλικίες και για όλα τα επίπεδα γνώσης. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας άνω των 8 ετών.
Χρήστος Κουβόπουλος
Παραδοσιακός PC gamer με πορεία στα μεγαλύτερα ελληνικά έντυπα (GamePro, Computer Games Magazine, PC Master) από το 2001. Πέρα από racing και sports, θα τον βρείτε να παίζει οποιοδήποτε genre, ακόμα και... text-based MMO.
Related Posts
Add A Comment