To No Man’s Sky είναι αυτή τη στιγμή ένα από τα πιο μεγαλόπνοα gaming projects των τελευταίων ετών, καθώς η Hello Games αλλά και η Sony ποντάρουν πολλά στο φιλόδοξο space exploration game (το οποίο εκτός από το PlayStation 4 θα κάνει την εμφάνιση του και στα PC). Ο κανόνας που ισχύει είναι ότι τα μεγάλα projects συνήθως απαιτούν και αρκετό χρόνο για να ολοκληρωθούν και το No Man’s Sky δεν αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα, καθώς για μία ακόμη φορά ο τίτλος της Hello Games θα καθυστερήσει, “χάνοντας” έτσι την ημερομηνία της 21ης Ιουνίου, όπου και ήταν προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει, με το release του να μετατίθεται για τις 12 Αυγούστου.
Ο υπεύθυνος του παιχνιδιού, Sean Murray, δήλωσε ότι αντιλαμβάνεται ότι κάποιοι θα αισθάνονται στενοχωρημένοι από την παραπάνω απόφαση, ωστόσο είναι ικανοποιημένος που πλέον το development του No Man’s Sky έχει προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο Sean Murray, λίγο πριν το παιχνίδι ολοκληρωθεί, οι δημιουργοί του No Man’s Sky διαπίστωσαν (κλασικά) ότι ορισμένοι τομείς του πολυαναμενόμενου τίτλου χρειάζονται λίγη παραπάνω δουλειά ώστε να πιάσουν τα υψηλά στάνταρ που έχουν θέσει. Με την περίπτωση του No Man’s Sky θα λέγαμε ότι κρατάει για “χρόνια αυτή η κολόνια”, καθώς η ύπαρξη του ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το 2013 και πραγματοποίησε το ντεμπούτο στου στην E3 2014. Ας ελπίσουμε ότι αυτή η καθυστέρηση θα είναι και η τελευταία, γιατί δεν σας κρύβουμε ότι ανυπομονούμε να εξερευνήσουμε τον τεράστιο κόσμο του…