Αν και το πρώτο παιχνίδι που παρουσίασε η Nintendo για φορητές συσκευές, το Miitomo, ήταν περισσότερο μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης και λιγότερο ένα πραγματικό game, κάτι τέτοιο δε σημαίνει ότι μελλοντικά releases θα ακολουθήσουν την ίδια «πεπατημένη». Η εταιρεία εμφανίζεται αδιάφορη για τους περιορισμούς που προκύπτουν από την χρήση ενός Interface αφής, από την άλλη δεν εμφανίζεται και διατεθειμένη να κυκλοφορήσει έναν φυσικό ελεγκτή.
Ωστόσο μια τέτοια προοπτική αναφέρθηκε σε ένα συνέδριο επενδυτών πολύ πρόσφατα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο Shinya Takahashi, ανώτερο στέλεχος της Nintendo, ανέφερε σε δηλώσεις του ότι «φυσικοί ελεγκτές για smartphones είναι διαθέσιμοι στην αγορά εδώ και αρκετό καιρό. Δεν αποκλείεται στο μέλλον να κάνουμε κάτι και εμείς οι ίδιοι». Αν και μια τέτοια δήλωση, αφήνει μια πιθανότητα η εταιρεία να κατασκευάσει στο μέλλον έναν φυσικό ελεγκτή που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από συσκευές τρίτων, τίποτα δεν έχει οριστικοποιηθεί ή αποφασισθεί ακόμη.
Παράλληλα ο επικεφαλής της Nintendo America, Reggie Fils-Aime, ανέφερε πρόσφατα ότι ενδιαφέρον και στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει νέες και συναρπαστικές εμπειρίες που θα αναδεικνύουν τι μπορούν να κάνουν καλύτερα οι φορητές συσκευές. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει την κατασκευή παιχνιδιών που απαιτούν controller για να τρέξουν, μια πολύ περιορισμένη κατά τα λεγόμενα του ιδίου, αγορά.
Ο Takahashi συμπληρώνει: «Από την άλλη πλευρά πιστεύω ότι ο τρόπος σκέψης της Nintendo θα πρέπει να επικεντρωθεί στη προσπάθεια να κατανοήσει αν είναι πραγματικά ανέφικτο να δημιουργήσει κανείς action games χωρίς την ανάγκη φυσικού ελεγκτή για smart συσκευές και παράλληλα πως θα μπορέσουμε να το υλοποιήσουμε». Να σημειωθεί ότι στόχος της εταιρείας, είναι η δημιουργία πέντε συνολικά παιχνιδιών μέχρι τα τέλη Μαρτίου του 2017, χωρίς προς το παρόν να έχουμε στη διάθεσή μας κάποιες πληροφορίες για αυτά. Γνωρίζουμε όμως ότι δυο από αυτά θα είναι τα Fire Emblem και Animal Crossing.