Φυσικά δεν χρειάζεται να πούμε περισσότερα για τον πανζουρλισμό που επικρατεί με το Pokemon Go, καθώς σίγουρα το mobile game της Niantic πρόκειται για ένα «φαινόμενο» που σίγουρα χρήζει επιστημονικής μελέτης. Γύρω από το Pokemon Go έχει ήδη αρχίσει να αναπτύσσεται μία παράλληλη οικονομία, καθώς δεκάδες εταιρείες επιχειρούν να εκμεταλλευθούν την τρέλα που επικρατεί με τα Pokemon σε πολλά επίπεδα.
Η McDonald’s, η οποία ως γνωστόν είναι μία εταιρεία που χειρίζεται με έξυπνο τρόπο θέματα που σχετίζονται με το marketing, ακούγεται ότι κατάφερε να εξασφαλίσει ένα δυνατό deal με τη Niantic, όπου θα μετατρέψει όλα τα εστιατόρια McDonald’s της Ιαπωνίας σε Pokestops ή Poke-gyms! Αναμφίβολα, αυτή είναι μία κίνηση «Ματ» που σίγουρα θα κάνει του Ιάπωνες gamers να πλημμυρίσουν τα McDonald’s, καθώς πρόκειται για έναν συνδυασμό που θα πετύχει. Η Nintendo και η Niantic Labs περιμένουν την κατάλληλη στιγμή για το launch του πετυχημένου mobile game στην Ιαπωνία, καθώς θα πρέπει πρώτα να προετοιμάσουν κατάλληλα τους servers για να αντέξουν το υπερβολικό traffic, αφού είναι γνωστό ότι ο πανικός που θα συμβεί στους δρόμους του Τόκιο θα θυμίζει real-life movie με τον… Godzilla. Για να πάρετε μία αίσθηση για το τι σημαίνει Pokemon Go στην Ιαπωνία, ακόμη και αυτή τη στιγμή που δεν έχει κυκλοφορήσει το γνωστό mobile game στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, η μετοχή της Nintendo κατάφερε πρόσφατα να ξεπεράσει σε αξία ακόμη και τη μετοχή της Sony στο ιαπωνικό χρηματιστήριο και σίγουρα έπεται και συνέχεια όταν θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του εκεί…