Έχετε ποτέ φανταστεί πως θα ήταν ο πρώτος παγκόσμιος πόλεμος όπου στα πεδία των μαχών θα γινόταν της… κακομοίρας από γιγαντιαία ρομποτικά mechs και άλλου είδους τεράστιες πολεμικές μηχανές; Αυτό είναι και το main concept του Iron Harvest, ενός real-time strategy το οποίο βασίζεται σε μία εναλλακτική ιστορική πραγματικότητα των αρχών του 20ού αιώνα, η οποία αποτελεί ένα δημιούργημα του Πολωνού καλλιτέχνη Jakub Rozalski (1920+).
To δημιούργημα της King Art, της γερμανικής εταιρείας ανάπτυξης που στο παρελθόν μας έχει δώσει το The Book of Unwritten Tales και τώρα δουλεύει πάνω στο The Dwarves, ξεχωρίζει για το αρκετά ενδιαφέρον story, το οποίο παρουσιάζει έναν ανώτερο τεχνολογικά κόσμο στη διάρκεια του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο οποίος μπορεί να τελείωσε αλλά δεν κατάφερε να αλλάξει τίποτα, καθώς αναδύθηκαν τρεις δυνάμεις (Saxony Empire, Polania Republic και Rusviet), οι οποίες πολύ σύντομα αναμένεται να εμπλακούν σε μία νέα ακόμη πιο καταστροφική σύρραξη. Ο τίτλος “Iron Harvest” προκύπτει από τη σπορά των αγροτικών εκτάσεων με μηχανικά μέρη, όπλα και άλλα αντικείμενα που χρησιμοποιήθηκαν στον πόλεμο.
Αν και δεν υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες αναφορικά με το είδος του παιχνιδιού που πρόκειται να συναντήσουν οι gamers, ωστόσο σύμφωνα με τον υπεύθυνο του project, Jan Theysen, το Iron Harvest θα συνδυάζει πολλά στοιχεία από τα γνωστά strategy Men of War και Company of Heroes. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ένα από τα main concepts του gameplay θα έχει να κάνει με τη χρήση hero units στο πεδίο της μάχης, οι οποίες θα αποτελούν το “στήριγμα” των βασικών μονάδων.
Το Iron Harvest είναι προγραμματισμένο να κάνει την εμφάνιση του μέσα στο 2018 για Xbox One, PC και PlayStation 4 και μπορεί να μην γνωρίζουμε πολλά για το gameplay του, ωστόσο το artwork του είναι απλώς… φανταστικό!