Την περίοδο λίγο πριν τα Χριστούγεννα ως είθισται οι πωλήσεις των video games σημειώνουν τεράστια αύξηση, καθώς το τρίμηνο (Οκτώβριος – Νοέμβριος – Δεκέμβριος) σημειώνονται παραδοσιακά τα μεγαλύτερα νούμερα πωλήσεων (γι αυτό και όλα τα major releases κυκλοφορούν στο ανωτέρω χρονικό διάστημα). Η Gfk Hellas μας έστειλε το ελληνικό top 10 για το μήνα Νοέμβριο, το οποίο διαπιστώσαμε ότι είχε μία έκπληξη στην κορυφή, καθώς το πρώτο παιχνίδι σε πωλήσεις στην Ελλάδα για τον προτελευταίο μήνα του έτους ήταν το Football Manager 2017. Από ότι φαίνεται υπάρχουν πολλοί Έλληνες οι οποίοι θέλουν να κοουτσάρουν την ομάδα των ονείρων τους. Φυσικά ο τίτλος της Sports Interactive δεν είναι το μοναδικό sports game που υπάρχει, καθώς στις θέσεις 2, 6 και 10 είχαμε τα FIFA 17, NBA 2K17 και Pro Evolution Soccer 2017 αντίστοιχα. Αλλά αξιοσημείωτα entries στο Top 10 Νοεμβρίου ήταν το CoD: Infinite Warfare στην τρίτη θέση, αλλά και τα Pokemon Sun και Pokemon Moon στις θέσεις 7 και 9 της λίστας. Αναλυτικά τα games με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ελλάδα για το μήνα Νοέμβριο ήταν τα εξής…
- FOOTBALL MANAGER 2017 SE – PC
- FIFA 17 – Sony PlayStation 4
- CALL OF DUTY: INFINITE WARFARE – Sony PlayStation 4
- UNCHARTED 4: Α THIEF’S END – Sony PlayStation 4
- GRAND THEFT AUTO V – Sony PlayStation 4
- NBA 2K17 – Sony PlayStation 4
- POKEMON SUN – Nintendo 3DS
- BATTLEFIELD 1 – Sony PlayStation 4
- POKEMON MOON – Nintendo 3DS
- PRO EVOLUTION SOCCER 2017 – Sony PlayStation 3
Λίγα λόγια για την GFK Hellas
H GfK Hellas δραστηριοποιείται από το 1988 στις έρευνες απογραφής λιανικών πωλήσεων, απογράφοντας 86 διαφορετικές κατηγορίες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, σε ανεξάρτητα καταστήματα και αλυσίδες λιανικής. Οι έρευνες απογραφής είναι συνεχείς και πραγματοποιούνται σε μηνιαία και εβδομαδιαία βάση ανάλογα με την κατηγορία απογραφής και βασίζονται σε δείγμα καταστημάτων. Η μεθοδολογία της έρευνας στηρίζεται σε καταγραφή των πωλήσεων από τις ηλεκτρονικές βάσεις των καταστημάτων σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Η απογραφή για τα μεγάλα καταστήματα και τις αλυσίδες λιανικής αφορά στο σύνολο των καταστημάτων τους (απογραφή) ενώ για τα ανεξάρτητα καταστήματα μέσω της καταγραφής πωλήσεων δείγματος αυτών και της αναγωγής μέσω στατιστικών μεθόδων στο σύνολο του πληθυσμού τους.