Ένα από τα κριτήρια επιλογής VR hardware είναι η εκ των προτέρων απόφαση για ποιο λόγο θα χρησιμοποιηθεί. Γιατί άλλα πρέπει να επιλέξετε αν θέλετε mobile εμπειρία και άλλα αν θέλετε να επικεντρωθείτε στο gaming. Αντίστοιχα, άλλα είναι συμβατά με PC gaming και άλλα με τις κονσόλες! Η αλήθεια είναι ότι για τεχνολογία που φιλοδοξεί να γίνει mainstream, το VR πάσχει ακόμα από μεγάλο fragmentation.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου Google I/O, ανακοινώθηκε ένα νέο προϊόν που βελτιώνει κάποια κακώς κείμενα. Το νέο HTC Vive, που δεν έχει ακόμα επίσημη ονομασία, θα είναι μία αυτόνομη (standalone) πλατφόρμα, που θεωρητικά θα είναι συμβατή με smartphones, υπολογιστές και παιχνιδομηχανές.
Εκτός αυτού θα είναι και ασύρματο, που σημαίνει λιγότερα καλώδια και πιο immersive εμπειρία. Επίσης βασίζεται στην τεχνολογία αισθητήρων WorldSense για να ανιχνεύει τις φυσικές κινήσεις ολόκληρου του σώματος, και όχι μόνο των χεριών. Δεν έχουμε ακόμα πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστιά, ούτε για την ημερομηνία κυκλοφορίας, εκτός ότι πρόκειται να διατεθεί μέσα στο 2017.