Πέραν του show floor στο Los Angeles Convention Center και των μεγάλων pre-E3 press events οι μεγάλες εταιρείες του gaming αναμετρήθηκαν και σε ένα άλλο “πεδίο μάχης” στη διάρκεια της E3 2017 και αυτό δεν ήταν άλλο από το Facebook. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα οι υπεύθυνοι του μεγαλύτερου social media network περισσότεροι από 17 εκατομμύρια users σχολίασαν τη φετινή γιορτή του gaming, όπου μάλιστα πραγματοποίησαν κοντά στα 41 εκατομμύρια posts.
Στο διάστημα που διήρκεσε η E3 2017 από τις 10 Ιουνίου έως τις 15 Ιουνίου (η καταμέτρηση ξεκινάει από το EA PLAY event στις 10/6 και ολοκληρώνεται την τελευταία μέρα της έκθεσης στις 15/6), η Sony συζητήθηκε πιο πολύ από κάθε άλλη εταιρεία, καθώς έπιασε παραπάνω από 250.000 posts. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Microsoft με περίπου 200.000 posts, ενώ σε απόσταση αναπνοής από τα 200.000 posts βρέθηκε η EA και το event της EA Play. Τέλος, στην τέταρτη θέση βρέθηκε η Nintendo με 110.000 posts. Όσον αφορά το game με τα περισσότερα posts, likes και shares ήταν το Star Wars Battlefront 2 (ανακηρύχτηκε επίσης top Ε3 game και σε views στο YouTube) με 110.000 posts, shares, comments και reactions, ενώ το ακολούθησαν τα Assassin’s Creed Origins, God of War και Spider-Man που έπιασαν κοντά στα 50.000, ενώ η Facebook “επίδοση” του Super Mario Odyssey ανήλθε στα 30.000. Εκτός από τα στατιστικά του Facebook, ένα εξίσου ενδιαφέρον στατιστικό είναι ότι στο Twitch είχαμε παραπάνω από 5.5 εκατομμύρια ώρες που σχετίζονταν με την προβολή content από την E3 2017.