Έχεις σκεφτεί ποτέ πόσο πιο καθηλωτική θα ήταν η εμπειρία σου στο The Witcher 3 αν ο Geralt πεινούσε, διψούσε και κουραζόταν όπως εγώ κι εσύ; Ένα καινούριο mod απάντησε αυτή την ερώτηση για μας, δίνοντάς την επιλογή να βάλεις στο παιχνίδι 3 stats που υποδηλώνουν πείνα, δίψα και κούραση, και επηρεάζουν τον πρωταγωνιστή ανάλογα. Το mod λέγεται Primal Needs και δουλεύει κάπως έτσι: κάθε μία από τις 3 βασικές ανάγκες έχει βαθμίδες από το 0% (δεν πεινάς, δε διψάς, δε θες να κοιμηθείς) έως το 100% (θα έτρωγες και το χέρι σου ψητό, θα έπινες λασπόνερα με χαρά και σε λίγο θα κοιμηθείς στη μέση του μονοπατιού).
Το συγκεκριμένο mod καταφέρνει να είναι αρκετά ρεαλιστικό, μιας και όταν οι ανάγκες σου φτάσουν στο «κόκκινο» (μεταφορικά και κυριολεκτικά) δε θα μπορείς ούτε να παλέψεις σωστά. Όσον αφορά τα τεχνικά, η δίψα ανεβαίνει γρήγορα αλλά πέφτει και εύκολα με οτιδήποτε υγρό καταναλώσεις. Η πείνα ανεβαίνει πιο αργά, αλλά, στον κόσμο που είσαι, μπορεί να συναντήσεις κάποια προβλήματα να βρεις φαγητό, το οποίο λειτουργεί και διαφορετικά… Οι μόνοι ασφαλείς προμηθευτές είναι τα τέρατα που σκοτώνεις και οι πωλητές, ενώ η υγεία σου δεν ανεβαίνει πια άμεσα μόλις φας. Η κούραση ανεβαίνει πιο αργά από όλα, αλλά για να φτάσεις το 0% από το 100% θα σου πάρει 6-8 in-game ώρες σε meditation. Οι ανάγκες αυτές έχουν μια πρακτική αισθητική “Sims” με το καθιερωμένο πράσινο, κίτρινο και κόκκινο που σηματοδοτεί πώς νιώθεις σωματικά. Τις ανάγκες αυτές μπορείς να τις ενεργοποιείς και να τις απενεργοποιείς ανεξάρτητα τη μία από την άλλη, καθιστώντας το mod μία άκρως ενδιαφέρουσα προσθήκη στο The Witcher 3 για τους λάτρεις του survival genre.