Oι συγχωνεύσεις development studios που ανήκουν και λειτουργούν κάτω από την ομπρέλα ενός μεγαλύτερου ομίλου – publisher είναι κάτι σύνηθες για τα δεδομένα της βιομηχανίας του gaming. Φυσικά σχεδόν πάντοτε πίσω από μία συγχώνευση υπάρχουν οικονομικοί λόγοι και σχετίζονται κυρίως με την πορεία του εκάστοτε studio. Τελευταίο περιστατικό συνένωσης δύο studio έχει να κάνει με την BioWare Montreal (δημιουργοί του Mass Effect: Andromeda), που όπως έγινε γνωστό από την EA το εργατικό της δυναμικό πρόκειται να απορροφηθεί στο σύνολο του από την EA Motive, που πρόκειται για το νεότερο studio της EA, το οποίο κατευθύνει η Jade Raymond.
Αυτή τη στιγμή οι developers της EA Motive έχουν πέσει με τα μούτρα πάνω στην ανάπτυξη του “No-Name” Star Wars game που θα φέρει την υπογραφή της Ammy Hennig (σε συνεργασία με την Visceral), ενώ παράλληλα μέλη της EA Motive αναμένεται να ασχοληθούν και με το single-player campaign του Star Wars: Battlefront 2. Τον περασμένο Μάιο είχαμε πληροφορηθεί για την απόφαση της EA να μειώσει αισθητά το δυναμικό της BioWare Montreal, κάτι που ήρθε ως φυσικό επακόλουθο της μάλλον “αναιμικής” πορείας του Mass Effect: Andromeda, το οποίο παρά την τεράστια προβολή δεν κατάφερε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων σε σύγκριση με τα προηγούμενα games του ftanchise. Το Andromeda αποτέλεσε το ένα και μοναδικό project της BioWare Montreal, για αυτό ίσως και να είναι κρίμα που τα στελέχη της δεν είχαν την δυνατότητα για μία “δεύτερη ευκαιρία”.