Ο πρώτος μήνας του καλοκαιριού για το ελληνικό video games top 10 (από την GFK) είχε μία τεράστια έκπληξη, καθώς για πρώτη φορά τους τελευταίους μήνες δεν υπήρξε στις 4 πρώτες θέσεις, τίτλος με αθλητικό περιεχόμενο (ξέρετε από τους “συνήθεις υπόπτους” Pro, NBA 2K και FIFA)! Τον θρόνο κατέκτησε το PS4 exlusive της Guerilla, Horizon: Zero Dawn, ενώ το ακολούθησαν τα Grand Theft Auto V και Crash Bandicoot N.Sane Trilogy στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Αξιοσημείωτο είναι και το comeback του Uncharted 4, ενός τίτλου που έκανε την εμφάνιση του αρκετό καιρό πριν. Επιπλέον, στην 7η θέση του Top 10 είχαμε ένα νέο entry, με το Tekken 7 να αποδεικνύει τους λόγους να δικαιολογεί τον τίτλο ως ένα εκ των καλύτερων fighting games που είδαμε το τελευταίο χρονικό διάστημα και σε εμπορικό επίπεδο. Όσον αφορά την platform που κυριάρχησε, όλες οι θέσεις του Top 10 είναι “καπαρωμένες” από κονσόλες της Sony (9 PS4 και 1 PS3). Αναλυτικά η λίστα με τα top 10 games για το μήνα Ιουνίου είναι η εξής:
- HORIZON: ZERO DAWN – Sony PlayStation 4
- GRAND THEFT AUTO V – Sony PlayStation 4
- CRASH BANDICOOT N.SANE TRILOGY – Sony PlayStation 4
- UNCHARTED 4: A THIEF’S END – Sony PlayStation 4
- FIFA 17 – Sony PlayStation 4
- NBA 2K17 – Sony PlayStation 4
- TEKKEN 7 – Sony PlayStation 4
- PRO EVOLUTION SOCCER 2017 – Sony PlayStation 4
- MINECRAFT PLAYSTATION 4 EDITION – Sony PlayStation 4
- PRO EVOLUTION SOCCER 2017 – Sony PlayStation 3
Λίγα λόγια για την GFK Hellas
H GfK Hellas δραστηριοποιείται από το 1988 στις έρευνες απογραφής λιανικών πωλήσεων, απογράφοντας 86 διαφορετικές κατηγορίες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, σε ανεξάρτητα καταστήματα και αλυσίδες λιανικής. Οι έρευνες απογραφής είναι συνεχείς και πραγματοποιούνται σε μηνιαία και εβδομαδιαία βάση ανάλογα με την κατηγορία απογραφής και βασίζονται σε δείγμα καταστημάτων. Η μεθοδολογία της έρευνας στηρίζεται σε καταγραφή των πωλήσεων από τις ηλεκτρονικές βάσεις των καταστημάτων σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Η απογραφή για τα μεγάλα καταστήματα και τις αλυσίδες λιανικής αφορά στο σύνολο των καταστημάτων τους (απογραφή) ενώ για τα ανεξάρτητα καταστήματα μέσω της καταγραφής πωλήσεων δείγματος αυτών και της αναγωγής μέσω στατιστικών μεθόδων στο σύνολο του πληθυσμού τους.