Το Overwatch πολύ σύντομα αναμένεται να αποκτήσει ένα game feature που εδώ και τόσο καιρό του… “έλειπε”. Αναφερόμαστε στη δυνατότητα για παραδοσιακό deathmatch, καθώς αυτό ήταν σίγουρα ένα gameplay mode που δεν είχε συμπεριληφθεί στο τελικό παιχνίδι που έκανε την εμφάνιση του τον Μάιο του 2016. Φυσικά η Blizzard δεν θα μπορούσε να μας αφήσει παραπονεμένους, για αυτό και ανακοίνωσε ότι δουλεύει πάνω στην ανάπτυξη και ενσωμάτωση στο δημοφιλές shooter, δύο deathmatch modes (free-for-all και Team Deathmatch).
Όπως συμβαίνει στα περισσότερα games του είδους, οι παίκτες καλούνται να βγάλουν από τη μέση όσο το δυνατόν περισσότερους εχθρούς μπορούν, όπου το κάθε kill μετράει ως πόντος. Ο πρώτος παίκτης που θα πετύχει 20 kills στο free-for-all ή η ομάδα που θα πιάσει τα 30 kills, γεύονται τη νίκη και καταλαμβάνουν την πρώτη θέση στην σχετική κατάταξη. Πέραν των νέων modes, τα οποία είναι σε test phase στο Public Test Realm (για PC), η Blizzard προσθέτει στο Overwatch έναν νέο χάρτη (ονόματι Château Guillard), ο οποίος θα είναι ειδικά σχεδιασμένος για να καλύπτει τις “deathmatch” ανάγκες των παικτών, ενώ παράλληλα προσαρμόζει και τους υπόλοιπους maps του παιχνιδιού για να γίνουν “κατάλληλοι” για deathmatch. Ακόμη δεν γνωρίζουμε το πότε τα deathmatch modes θα είναι διαθέσιμα, ωστόσο εάν ακολουθηθεί η “παράδοση”, αυτό δεν αποκλείεται να συμβεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες.