Το Destiny 2 για όσους βλέπουν μισογεμάτο το ποτήρι, αποτελεί το φυσικό επακόλουθο του franchise. Συνεχίζει στο ίδιο ακριβώς μοτίβο με πολλές βελτιώσεις στο interface που είναι πιο συγκεντρωμένο και οργανωμένο, ενώ πλέον δεν χρειάζεται τόσο πολύ grinding για να αρχίσουν οι απολαβές σε Legendary και Exotic αντικείμενα. Έχοντας ξεμπερδέψει και με τα ports της προηγούμενης γενιάς, η Bungie προχώρησε άφοβα αυτήν την φορά στην αναβάθμιση της μηχανής γραφικών, χαρίζοντας μας τον πιο άρτιο τίτλο της τεχνικά.
Αν όμως κάπου στράβωσε το πράγμα για εσάς στο πρώτο Destiny, πιθανόν η συνέχεια να μην σας πει τίποτε. Παραμένει επαναλαμβανόμενο σε μεγάλες δόσεις και το πακέτο αν και κρίνεται πλούσιο σε περιεχόμενο, δεν δικαιολογεί επαρκώς τον ρόλο του sequel και την πλήρη τιμή διάθεσης. Ας ξεκινήσουμε με την θετική όψη του νομίσματος. Tο campaign του Destiny 2 διαθέτει πιο δυναμική ιδιοσυγκρασία από το αντίστοιχο του προκατόχου του, αφού διαθέτει περισσότερο επικό χαρακτήρα. Αυτό εν μέρει επιτυγχάνεται και με την παρουσία του ευρύτερου cast: οι class trainers έχουν πλέον πρωταγωνιστικούς ρόλους και προωθούν την πλοκή με την συχνή εμφάνιση τους σε εντυπωσιακά pre-rendered cut-scenes.
Η ιστορία ξεκινά με την κολοσσιαία εισβολή των Cabal στο Tower, το κεντρικό HUB του πρώτου τίτλου. Η μάχη χάνεται γρήγορα για την ανθρωπότητα που εκπατρίζεται πίσω στην Γη άρον-άρον και με τους Guardians να χάνουν ολωσδιόλου την επαφή τους με το Light, την υπερφυσική, άγνωστη δύναμη που παίζει τον ρόλο του… Force στο σύμπαν του Destiny. Η χάρη του Traveller όμως έχει άλλα σχέδια για εσάς και έτσι ξαφνικά όπως χάσατε τις δυνάμεις σας, εξίσου αναπάντεχα τις ανακτάτε εκ νέου. Εντάξει, δεν είναι και για όσκαρ, αλλά τουλάχιστον το σενάριο σας τοποθετεί στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος – με αντάλλαγμα φυσικά όλα τα αντικείμενα, τα skill points και τα level του χαρακτήρα σας.
Περισσότερο και από το υπόβαθρο του σεναρίου, εκτιμήσαμε το ανανεωμένο map screen. Πλέον ονομάζεται Director και ουσιαστικά αποτελεί το κέντρο επιχειρήσεων σας. Ο χάρτης, που είναι προσβάσιμος όχι μόνο όταν είστε σε τροχιά (In Orbit) αλλά ανά πάσα στιγμή, απεικονίζει όλα τα main/side missions, τον βασικό NPC vendor της περιοχής και για πρώτη φορά τα timed world events, ώστε να τα προλαβαίνετε στην ώρα τους αυτήν την φορά. Με εξαίρεση κάποια instanced missions που σχετίζονται με την κλάση σας, για να παίξετε μια αποστολή θα πρέπει να πάτε σε συγκεκριμένο σημείο του χάρτη και να ενεργοποιήσετε το beacon της. Αυτό δεν περιορίζει όμως την γκάμα των δραστηριοτήτων σας αφού παράλληλα θα μπορέσετε να πάρετε μέρος και σε γειτονικά world events ή ακόμα και σε patrols, ενώ πλέον είναι πολύ πιο συχνά τα random encounters, oi δυνατότερες εχθρικές μονάδες – bosses που αν τις εξολοθρεύσετε αφήνουν πίσω τους ένα loot chest με tokens και πιθανόν σπάνια αντικείμενα.
Και οι απολαβές πλέον σε Legendary και Exotic Engrams είναι επιτέλους συχνότερες – πριν να φτάσετε το level cap, θα έχετε αποκτήσει τουλάχιστον ένα Exotic Armor. Οι περιορισμοί για χάρη ισορροπίας εξακολουθούν και ισχύουν και στο Destiny 2. Μπορείτε να έχετε μόλις δύο Exotic εξοπλισμένα και αυτά θα πρέπει να είναι διαφορετικού τύπου (ένα weapon και ένα armor δηλαδή).
Το leveling πάλι γίνεται με το γνωστό σύστημα των πόντων Light. Όταν ο χαρακτήρας σας φτάσει στο 20ο επίπεδο ανεβάζετε το Level Light σας μέσω καλύτερων αντικειμένων που αποκτάτε πρακτικά κάνοντας οτιδήποτε στο παιχνίδι. Το Destiny 2 μετά το campaign σας δίνει το ελεύθερο να αξιοποιήσετε τον χρόνο σας με όποιον τρόπο σας διασκεδάζει καλύτερα. Υπάρχουν βέβαια τα milestones – objectives που σας θέτουν κάποιες κατευθυντήριες γραμμές για να παίξετε λίγο από όλα αλλά μπορείτε να τα αγνοήσετε ολωσδιόλου χωρίς μεγάλο αντίκτυπο. Το loot το κερδίζετε από παντού και πλέον με λιγότερο grinding και με σαφώς πολύ λιγότερα resource items. Θετική είναι και η οργάνωση των όπλων σε Kinetic και Energy ανάλογα με τον τύπο ζημίας που κάνουν (δέχονται και τα αντίστοιχα ammo drops). Μπορούμε να βρούμε ιδίου τύπου όπλο και στις δύο αυτές κατηγορίες (π.χ. Assault Rifle ή Machine Gun), οπότε υπάρχει σαφώς μεγαλύτερη ευχέρεια επιλογής.
Αλλαγμένο εν μέρει είναι και το PvP κομμάτι του παιχνιδιού. Οι αρένες στο Crucible πλέον παίζονται αποκλειστικά με δύο ομάδες των τεσσάρων ατόμων – τέλος στα ματς 2vs2. Πέραν τούτου, όλα τα modes του Destiny επιστρέφουν ενώ εισάγετε ένα καινούργιο, το Countdown που ουσιαστικά είναι μια γρήγορη sci-fi εκδοχή του Counterstrike.
Και κάπου εδώ σταματούν οι νεωτερισμοί – ο τίτλος βασίζεται στην αδιάκοπη αντιγραφή του εαυτού του. Οι νέοι πλανήτες Nessus, Io και Titan αλλάζουν απλά την γεωμετρία των κόσμων, αφού ουσιαστικά πατούν στα assets του πρώτου παιχνιδιού. Οι χώροι βέβαια είναι πιο πλούσιοι και δείχνουν πιο εντυπωσιακοί ελέω του δυναμικού φωτισμού και των flare εφέ αλλά ειδικά οι περιοχές των Vex είναι σχεδόν ταυτόσημες. Φυσικά σε αυτό συντελεί και το γεγονός ότι δεν εισάγεται νέα εξωγήινη φυλή στο παιχνίδι. Με 2-3 εξαιρέσεις οι εχθροί αποτελούν ανακυκλωμένα μοντέλα τα οποία έχετε πολεμήσει στο παρελθόν. Αυτό φυσικά δεν θα αποτελέσει πρόβλημα για τους νεοφερμένους αλλά οι βετεράνοι της σειράς δεν γίνεται παρά να… δαγκωθούν με αυτήν την επανάληψη. Και παρά την ύπαρξη της κεντρικής ιστορίας, οι αποστολές εξακολουθούν να είναι μονότονες σε σύλληψη και αδιάφορες. Δεν υπάρχει ποικιλία και όλες βασίζονται στο ίδιο τροπάρι που πρέπει να αντιμετωπίζετε ορδές από εχθρούς με ανεπαρκές A.I.
Εξίσου άσχημη εντύπωση αφήνει και το σύστημα micro-transactions, το οποίο με αντάλλαγμα πραγματικά λεφτά δίνει γρηγορότερη πρόσβαση σε καλύτερα αντικείμενα. Δεν μιλάμε μόνο για cosmetic items, αλλά και για mods σε όπλα/πανοπλίες που αλλάζουν έστω και λίγο την ισορροπία στο PvP παιχνίδι. Επίσης, μην περιμένετε πραγματικό επίλογο στην ιστορία. Αυτός λογικά θα γίνει διαθέσιμος ύστερα από την διάθεση των επι πληρωμή expansions που αναμένονται μέσα στην σεζόν. Η Activision εξακολουθεί την ίδια τακτική δηλαδή για ακόμα μια φορά.
Αν απλά αποζητάτε παραπάνω Destiny, το sequel θα σας αποζημιώσει πλήρως, παρά τις όποιες αστοχίες. Όσοι όμως υπολόγιζαν σε ριζικές αλλαγές και πιθανόν καινούργιες κλάσεις , καλό θα ήταν να περιμένουν μια ενδεχόμενη μείωση τιμής.
Ανάπτυξη: Bungie Έκδοση: Activision / Blizzard Διάθεση: IGE
The Good
- Εξαιρετικά απλό και λειτουργικό interface . Ο χάρτης απεικονίζει πλέον και τα world events . Γραφικά, σωστή συμπεριφορά στα όπλα . Γενναιόδωρο loot system
The Bad
- Αδιάφορο campaign . Όλες οι αποστολές βασίζονται στο ίδιο τροπάριο . Υπερβολική ανακύκλωση εχθρών/περιοχών από το πρώτο Destiny . Micro-transactions που δίνουν γρήγορη πρόσβαση σε καλύτερα αντικείμενα
-
ΓΡΑΦΙΚΑ
-
ΗΧΟΣ
-
GAMEPLAY
-
ΑΝΤΟΧΗ