Αν το Cyber Sleuth ήταν το κυρίως γεύμα, το Hacker’s Memory είναι το επιδόρπιο που ακολουθεί. Τα γεγονότα του Hacker’s Memory εξελίσσονται παράλληλα με αυτά του αρχικού τίτλου με σκοπό το γεφύρωμα των κενών που είχε η αρχική ιστορία. Σίγουρα λοιπόν, το νέο Digimon Story θα το εκτιμήσουν περισσότερο όσοι έπαιξαν και ευχαριστήθηκαν το πρωτότυπο παιχνίδι.
Στο Hacker’s Memory υποδυόμαστε έναν αρχάριο hacker του οποίου ο λογαριασμός εκλάπη από κάποιον ανταγωνιστή. Στην προσπάθεια να επανακτήσουμε το account μας, ενώνουμε τις δυνάμεις μας με ένα ετερόκλητο γκρουπ από γκουρού του ψηφιακού κόσμου, τους Hudie. Σαν μέλος των Hudie θα πρέπει να αναλάβουμε αρκετές δουλείες και θελήματα με το αζημίωτο, έχοντας ταυτόχρονα σαν μέλημα και την συλλογή αλλά και διαχείριση των Digimons, των ψηφιακών τεράτων που λειτουργούν σαν διαδραστικά προγράμματα στον ψηφιακό κόσμο του παιχνιδιού.
Το Hacker’s Memory δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα αυτήν την φορά στους χαρακτήρες και στο σενάριο, κάτι το οποίο γίνεται εμφανές ακόμα και στα πρώτα λεπτά παιχνιδιού. Π.χ. αντί να διαλέξετε το αρχικό σας Digimon εξαρχής, η επιλογή γίνεται μέσω ενός εισαγωγικού κεφαλαίου όπου ο ήρωας πέφτει πάνω σε ένα παράνομο δίκτυο εμπορίας τους και απλά απελευθερώνει το επιθυμητό Digimon. Το συνοδευτικό καστ από την άλλη είναι πολυδιάστατο και επαρκώς μελετημένο – οι διάλογοι είναι προσεγμένοι και φανερώνουν βάθος, δίνοντας παράλληλα την απαραίτητη προσωπικότητα στους χαρακτήρες. Ακόμα και οι λιγότερο σημαντικοί ήρωες είναι σωστά δουλεμένοι.
Παρόλα αυτά, η αίσθηση που αφήνει το παιχνίδι συνολικά είναι μια από τα ίδια. Τα γραφικά και το Interface είναι ταυτόσημα με αυτά του Cyber Sleuth, ενώ πολλές από τις τοποθεσίες απλά ανακυκλώνονται και στον νέο τίτλο αβίαστα. Αν και αυτό δεν θα γίνει αντιληπτό στους νέους χρήστες, οι φίλοι του αρχικού τίτλου πιθανόν να νοιώσουν κάπως ριγμένοι. Σίγουρα δεν θα μείνουν με την καλύτερη εντύπωση βλέποντας επαναλαμβανόμενα assets ακόμα και στις καινούργιες περιοχές.
Αν μπορέσετε να παραβλέψετε αυτό το σημαντικό μειονέκτημα πάντως, θα ανταμειφθείτε από τις μικροβελτιώσεις του τίτλου. Τα cutscenes είναι συχνότερα και με καλύτερο animation, οι τυχαίες μάχες έχουν περιοριστεί ενώ η μετακίνηση του χαρακτήρα ανάμεσα στις περιοχές είναι πλέον πιο άμεση και γρήγορη. Η σημαντικότερη βέβαια προσθήκη δεν είναι άλλη από τα 80 καινούργια Digimons – όλα διαθέτουν φυσικά και τις μεταλλάξεις τους.
Όπως και στο Cyber Sleuth, έτσι και εδώ το gameplay βασίζεται στην εξερεύνηση του πραγματικού/ψηφιακού κόσμου και στην turn-based μάχη όπου τα Digimons μάχονται μεταξύ τους. Η επιτυχημένη έκβαση της μάχης δίνει την απαραίτητη εμπειρία που χρειάζονται τα τέρατα σας προκειμένου να μάθουν νέα, αποτελεσματικότερα skills. Κάθε Digimon ειδικεύεται σε συγκεκριμένη σχολή και κάθε ένας συνδυασμός τους, αποδίδει διαφορετικά ανάλογα με τις συνθήκες της μάχης. Δεν υπάρχει ανίκητη ομάδα φυσικά – πάντα θα υπάρχουν αδύναμα και δυνατά σημεία σε κάθε ρόστερ και η σύσταση της κατάλληλης ομάδας την κατάλληλη στιγμή, είναι ο λόγος που η μάχη του Hacker’s Memory είναι τόσο απολαυστική.
Επίσης υπάρχει και ένα νέο mode, το επονομαζόμενο Domination που βάζει εσάς και δύο A.I. συμμάχους ενάντια σε μια τριμελή ομάδα. Το Domination διαδραματίζεται σε γύρους και μέσα σε έναν τετραγωνισμένο χάρτη (grid). Ο σκοπός είναι να αποκτάτε περιοχές στον χάρτη ενώ όταν τελικά βρεθείτε σε τετράγωνο όπου βρίσκετε εχθρική μονάδα, ξεκινά η μάχη για την κατοχή του σημείου. Είναι ένας καλοδεχούμενος τρόπος παιχνιδιού όπου θυμίζει αρκετά την σειρά Heroes of Might and Magic. Η μικρή ποικιλία χαρτών και το μικρό επίπεδο πρόκλησης όμως το κάνουν βαρετό αρκετά σύντομα. Το Domination θα επωφελούνταν πολύ σε δικτυακό παιχνίδι, δυστυχώς όμως κάτι τέτοιο δεν προσφέρεται.
Το χαριτωμένο… look του παιχνιδιού θα αποτρέψει μάλλον όσους δεν είναι φίλοι των Digimons, αλλά η αλήθεια είναι ότι το Hacker’s Memory είναι ένα πολύ ποιοτικό JRPG που θα απολαύσουν όλοι όσοι του δώσουν μια ευκαιρία. Τα περισσότερα skills, τα 80 καινούργια Digimons και ο νέος τρόπος μάχης, θα προσελκύσουν σίγουρα τους φανατικούς οι οποίοι θα απολαύσουν τον καλύτερο Digimon τίτλο που έχουμε δει μέχρι σήμερα.
Ανάπτυξη: Media.Vision Έκδοση: Bandai Namco Entertainment Διάθεση: Bandai Namco Hellas
The Good
- Μεγάλο roster από νέα και παλιά Digimons . Καλογραμμένο σενάριο και διάλογοι . Εθιστικό σύστημα μάχης
The Bad
- Δεν υπάρχουν πολλές νέες περιοχές . Mια από τα ίδια . Αδιάφορη μουσική . Το Domination δεν υποστηρίζει multiplayer
-
ΓΡΑΦΙΚΑ
-
ΗΧΟΣ
-
GAMEPLAY
-
ΑΝΤΟΧΗ