To Star Wars Battlefront 2 ήταν ένα game που όταν ανακοινώθηκε αμέσως τράβηξε σαν τον μαγνήτη τόσο τους fans του Star Wars όσο και τους gamers. Όπως αντιλαμβάνεστε η EA είχε ποντάρει πολλά στην επιτυχία του εν λόγω παιχνιδιού, ωστόσο η συνέχεια δεν αποδείχθηκε και τόσο… «ρόδινη» όπως θα περίμενε ο μεγάλος publisher. Αιτία στάθηκε κυρίως το αρνητικό impact που προκάλεσε η υπερβολική ασυδοσία με τα loot boxes και το broken progression system που σαφώς και χάλασαν την εμπειρία που επιχείρησε να προσφέρει το παιχνίδι.
Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις του Battlefront 2 να μην πιάσουν το στόχο τους, όπως γνωστοποίησε ο CFO της EA, Blake Jorgensen. Ειδικότερα, ο αρχικός στόχος ήταν τα 10 εκατομμύρια copies, με το game της EA DICE να πιάνει τα 9 εκατομμύρια. Παρόλο που η EA αναμένει ότι μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους (Μάρτιος 2018), θα προστεθούν 1 με 3 εκατ. copies ακόμα, ωστόσο μάλλον δύσκολα θα φτάσει την επιτυχία του πρώτου παιχνιδιού της σειράς που οι πωλήσεις του ξεπέρασαν τα 14 εκατομμύρια. Παράλληλα, όπως έγινε γνωστό η δυνατότητα των microtransactions αναμένεται να επιστρέψει μέσα στους επόμενους μήνες. Εδώ, μάλλον μας μυρίζει λίγο… «φιάσκο» η ιστορία και ελπίζουμε ότι η πορεία του συγκεκριμένου τίτλου θα αποτελέσει ένα καλό μάθημα για την EA, έτσι ώστε να μην επαναλάβει στο μέλλον τα ίδια λάθη…