Κατά καιρούς έχουμε δει αρκετά games που αντλούν την θεματολογία τους από τον κόσμο του Conan. Και μπορεί όλο αυτό το καιρό να είχαμε ασχοληθεί με action / adventure, hack ‘n slash και MMORPG, ωστόσο είναι η πρώτη φορά που ακούμε για ένα Real-Time Strategy! H Petroglyph, η οποία αυτή τη στιγμή αναπτύσσει τις remaster editions των Command & Conquer και Red Alert και που στο παρελθόν μας είχε δώσει το εκπληκτικό Star Wars: Empire at War ανέλαβε το αρκετά συναρπαστικό (αλλά δύσκολο) task να μεταφέρει τον εξαιρετικά πλούσιο και άγριο fantasy κόσμο του Robert E. Howard στον χώρο των strategy.
Σύμφωνα με την Funcom, στην οποία ανήκουν τα δικαιώματα του Conan, το Unconquered θα είναι ένα fast-paced strategy, όπου οι παίκτες θα πρέπει να αντιμετωπίσουν το ένα εχθρικό κύμα μετά το άλλο. Με τον αριθμό των εχθρών να αυξάνεται διαρκώς και την δυσκολία να εκτοξεύεται όσο περνούν τα λεπτά, οι παίκτες θα πρέπει πρώτα να κτίσουν και να ενισχύσουν το stronghold τους και στη συνέχεια να αντιμετωπίσουν τους εχθρούς τους, δημιουργώντας units που θα επιχειρήσουν να ανακόψουν τα εχθρικά κύματα. Οι developers σχεδιάζουν να κυκλοφορήσουν το Conan Unconquered κάποια στιγμή μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου του 2019 και νομίζουμε ότι οι φίλοι των strategy θα το «τιμήσουν» δεόντως!