Σίγουρα θα έχεις ακουστά τα δύο πιο γνωστά free-to-play MOBA παιχνίδια DotA 2 και League of Legends. Αν τα ξέρεις (όχι «αν», τα έχεις είπαμε! :P), θα πρέπει να έχεις επίσης ακουστά για την κόντρα που υπάρχει μεταξύ των παικτών των δύο παιχνιδιών, για το ποιο από τα δύο είναι καλύτερο.
Η DFC Intelligence, λοιπόν, είναι μια εταιρεία που «μετράει» το πόσο «κάψιμο» πέφτει σε τίτλους για PC, βάσει πολλών πηγών. Δυστυχώς, η υπηρεσία PC Game Meter, όπως και ονομάζεται, καλύπτει μόνο τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, ενώ λαμβάνει υπόψη μόνο «σκληροπυρηνικούς» τίτλους, και όχι casual παιχνίδια… :(
Τεσπα, μαθαίνουμε πως για το πρώτο τρίμηνο του 2013, περισσότερες ώρες έχουν ξοδευτεί στο DotA 2, ενώ το League of Legends έρχεται δεύτερο.
Ο αναλυτής της DFC, Τζέρεμυ Μίλερ, προσθέτει πως η τεράστια επιτυχία του DotA 2 δεν επηρεάστηκε, όσο ήταν αναμενόμενο, από τη μεγάλη δημοτικότητα του League of Legends.
UPDATE: Οι πηγές που χρησιμοποιεί η DFC, όπως το Xfire, δεν αντιπροσωπεύουν κάποια σφαιρική άποψη για τα συγκεκριμένα παιχνίδια, καθώς το Community Hub στο Steam δείχνει 251.982 παίκτες στο DotA 2, ενώ η Riot Games είχε ανακοινώσει τον Μάρτιο πάνω από πέντε εκατομμύρια!
1 Σχόλιο
Είναι αλήθεια ότι έχει εκατομμύρια παίχτες ανά τον κόσμο το LoL, αλλά το Dota 2 ανεβαίνει σταθερά.
Όσο μοιάζουν τόσο σαν παιχνίδια όμως, τόσες διαφορές έχουν. Όποιος έχει αφιερώσει μερικές δεκάδες ώρες στο καθένα, το ξέρει πολύ καλά.