[Δ.Τ] Η ΑΒ Βασιλόπουλος, εταιρεία ηγέτης στο χώρο του λιανεμπορίου, γιορτάζει τα 20 χρόνια της κάρτας πιστότητας ABPlus με πλούσιες προσφορές και πολλούς επιπλέον πόντους για τους πελάτες της! Ανάμεσα στις ενέργειες προώθησης η ΑΒ, λανσάρει εμπειρίες παιχνιδιών με την Gamification platform της MPASS.
Σε συνεργασία με την MPASS, σχεδιάστηκαν και διαμορφώθηκαν οκτώ παιχνίδια τύχης, γνώσεων και ικανοτήτων, διαθέσιμα (ένα κάθε δύο εβδομάδες) στα ΑΒ Touch Points, τα διαδραστικά κιόσκια που είναι εγκατεστημένα σε 76 καταστήματα ΑΒ. Μέσα σε διάστημα 4 μηνών, οι κάτοχοι της κάρτας ΑΒPlus έπαιξαν και κέρδισαν επιπλέον πόντους. Παράλληλα όσοι συμμετείχαν τουλάχιστον 5 φορές, έλαβαν μέρος σε κλήρωση που ανέδειξε 20 νικητές, οι οποίοι κέρδισαν 2000 έξτρα πόντους ΑΒ plus ο καθένας.
Για την ΑΒ, στόχος της νέας αυτής εμπειρίας, είναι η ενίσχυση της αφοσίωσης και της σχέσης πιστότητας με τους πελάτες της. Αυτό επιβεβαιώνεται από τα αποτελέσματα, αφού κατά τη διάρκεια της 4μηνης ενέργειας, σε κάθε δέκα επισκέψεις σε ένα από τα ΑΒ Touch Points, τέσσερις επισκέψεις οδήγησαν σε συμμετοχή σε παιχνίδια (40% CTR). Συνολικά μοιράστηκαν πάνω από 2.000.000 πόντοι σε κάρτες ΑBPlus.
Η υπηρεσία Gamification της MPASS Ltd, λανσάρεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ως υπηρεσία αλλά και ως μέσο στοχευμένης καμπάνιας αύξησης πιστότητας στην αγορά του λιανικού εμπορίου. Για αυτήν την υπηρεσία, η MPASS Ltd συνεργάζεται με τη Hooptap, ηγέτιδα εταιρεία λογισμικού Gamification παγκοσμίως. Η υπάρχουσα Gamification πλατφόρμα υποστηρίζει δεκάδες διαδραστικά παιχνίδια και είναι πλήρως προσαρμόσιμη στις ανάγκες κάθε λογικής προώθησης, είτε για ενίσχυση πιστότητας καταναλωτών, είτε για ενδυνάμωση awareness και lead generation μέσα από τη διάθεση περιεχομένου με τρόπο δημιουργικό, εκπαιδευτικό και συναρπαστικό.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της MPASS: http://www.mpass.gr