Τον τελευταίο χρόνο, έχουμε συζητήσει αρκετά για το The Last of Us της Naughty Dog. Η επιτυχημένη μεταφορά του video game στη μικρή οθόνη από το HBO και τα remakes της δημοφιλούς σειράς έριξαν νέο φως πάνω σε ένα παιχνίδι που άφησε εποχή. Ωστόσο, μια ανακοίνωση της εταιρείας αποκαλύπτει μια ανατροπή.
Η Naughty Dog ανακοίνωσε ότι ακύρωσε το multiplayer game, με το οποίο θα διεύρυνε το σύμπαν του The Last of Us. Το studio ανέφερε ότι βρισκόταν στο στάδιο της προ-παραγωγής για το The Last of Us Online ακόμη και όταν εργαζόταν πάνω στο The Last of Us Part II. «Ήμασταν ενθουσιασμένοι με την κατεύθυνση προς την οποία βαδίζαμε», αναφέρει σχετική ανακοίνωση.
Ωστόσο, “για να κυκλοφορήσουμε και να υποστηρίξουμε το The Last of Us Online θα πρέπει να τοποθετήσουμε όλους τους πόρους μας στην υποστήριξη περιεχομένου του μετά την κυκλοφορία για τα επόμενα χρόνια, κάτι που επηρεάζει σοβαρά την ανάπτυξη μελλοντικών παιχνιδιών “, υπογραμμίζει η Naughty Dog.
“Έτσι, είχαμε δύο δρόμους μπροστά μας: να γίνουμε αποκλειστικά live service games studio ή να συνεχίσουμε να εστιάζουμε σε single-player αφηγηματικά παιχνίδια που έχουν καθορίσει την κληρονομιά της Naughty Dog”.