Το Star Wars: Battlefront δε χωράει αμφιβολία ότι αποτέλεσε μία τεράστια εμπορική επιτυχία για την EA, καθώς το δημοφιλές game πούλησε σα τρελό! Ωστόσο, αν και σίγουρα ήταν αρκετά διασκεδαστικό, το παιχνίδι της EA DICE είχε ένα μεγάλο μειονέκτημα, καθώς ήταν multiplayer-only και έλειπε από αυτό έστω και ένα στοιχειώδες single-player campaign. Όπως μπορείτε να φανταστείτε δεν ήταν λίγοι οι gamers που γκρίνιαξαν έντονα για αυτή την έλλειψη και σίγουρα σε αρκετούς gamers και reviewers ήταν ένας από τους λόγους που το παιχνίδι άφησε μία πικρή γεύση.
Το μεγάλο κεφάλι των EA Studios, Patrick Soderlund, σε ένα πρόσφατο meeting με τους επενδυτές χαρακτήρισε την μη ύπαρξη single-player campaign ως μία «συνειδητή απόφαση» και αυτό γιατί αρχικό σχέδιο ήταν το Battlefront να κυκλοφορήσει μαζί με την ταινία Force Awakens. Εάν οι developers αποφάσιζαν να προσθέσουν και ένα single-player campaign σίγουρα αυτό θα απαιτούσε πολύ παραπάνω χρόνο. Στόχος ήταν παιχνίδι και ταινία να βγουν σε κοντινές ημερομηνίες, έτσι ώστε να έχουν την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απήχηση στο καταναλωτικό κοινό. Ο Soderlund αποκάλυψε ότι παρά την τεράστια εμπορική επιτυχία του τίτλου, σαφώς και δεν έμεινε ευχαριστημένος από τις κάπως «μέτριες» βαθμολογίες στα reviews, τονίζοντας ότι θα βάλουν τα δυνατά τους ώστε αυτό να μην συμβεί κάτι ανάλογο στο επόμενο Battlefront, το οποίο προγραμματίζεται για το 2017.