Η DICE επιστρέφει κάνοντας το τέλειο υπερτέλειο, και φυσικά αναφέρομαι στο multiplayer του Battlefield 4. Η επαναφορά του δυναμικού περιβάλλοντος στο παιχνίδι –από το Bad Company 2 είχαμε να το δούμε- αλλάζει πραγματικά την όλη εμπειρία του παιχνιδιού. Ωστόσο, με το campaign δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα…
Σενάριο και τα ρέστα
Το single-player του παιχνιδιού λαμβάνει χώρα το 2020, έξι χρόνια μετά τα γεγονότα του προηγούμενου παιχνιδιού της σειράς. Οι σχέσεις Ρωσίας και ΗΠΑ δεν είναι και στα καλύτερά τους (πώς και έτσι; :P) και στην Κίνα ο Admiral Chang (ο «κακός» της υπόθεσης) σκοπεύει να ρίξει την κυβέρνηση και να ξεκινήσει πόλεμο με την Κίνα στο πλευρό της Ρωσίας, εναντίων των ΗΠΑ. Εσύ έχεις στον έλεγχο σου τον Daniel «Reck» Recker, μέλος της ειδικής αμερικανικής ομάδας Tombstone. Το παιχνίδι ξεκινάει με εσένα και άλλους τρεις μέσα σε ένα αυτοκίνητο που βυθίζεται (παίζει να είχες δει το 17λεπτο βιντεάκι της EA;).
Gameplay
Η ερώτηση είναι η εξής: ποιος παίζει Battlefield για το single-player; Αυτή την ερώτηση μάλλον έκαναν και τα παιδιά στην EA, γι’ αυτό δεν δόθηκε και πολύ προσοχή στο campaign. Η διάρκειά του είναι πολύ μικρή, ενώ σε κάποια σημεία το σενάριο χάσκει. Ωστόσο, το κυρίαρχο στοιχείο του παιχνιδιού (η καταστροφή του περιβάλλοντος) εμφανίζεται συνεχώς κατά τη διάρκεια του campaign (γούσταρα ρε παιδί μου! :P).
Αλλά αρκετά είπαμε για το single-player, καιρός να περάσουμε στο multiplayer του παιχνιδιού. Το Battlefield 4 φαίνεται να έχει το καλύτερο multiplayer από όλα τα FPS που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι τώρα. Συνδυάζει τα θετικά όλων των προηγούμενων παιχνιδιών της σειράς σε ένα παιχνίδι. Το κυριότερο (και αγαπημένο όπως κατάλαβες) είναι πως μπορείς να καταστρέψεις τα πάντα στο περιβάλλον, και σίγουρα δεν μιλάω μόνο για τον ουρανοξύστη που θα ρίξεις, αλλά και για μικρότερα πράγματα, όπως τοίχους ή δρόμους, όλα με σκοπό να εμποδίσεις τους αντιπάλους σου. Γιατί δεν είναι και λίγοι, μιας και στο multiplayer οι δύο ομάδες αποτελούνται από 32 (!) παίκτες η καθεμία. Τέλος, ανάμεσα στα πολλά και διάφορα modes, το Commander mode είναι αυτό που ξεχωρίζει, στο οποίο ένας από τους 32 παίκτες της ομάδας παρακολουθεί το παιχνίδι από ψηλά και δίνει εντολές στους υπόλοιπους.
Και από εμφάνιση;
Πραγματικά αν αυτά είναι τα γραφικά του παιχνιδιού σε PC, PS3 και Xbox 360 δε μπορώ να φανταστώ πως θα δείχνει σε PS4 και Xbox One. Η λεπτομέρεια αγγίζει την τελειότητα, ενώ οι περισσότεροι χάρτες που θα βρεις στο multiplayer είναι γιγάντιοι και άριστα σχεδιασμένοι. Αυτό που θα σε εντυπωσιάσει όμως από τα πρώτα λεπτά που θα έρθεις σε επαφή με το Battlefield 4 είναι το πιο-εύθραυστο-από-ποτέ™ περιβάλλον του!
Next-Gen
[box_info]
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: το Battlefield 4 στο PS4 «τα σπάει». Με ανάλυση 900p (στο Xbox One τρέχει στα 720p) και επιδόσεις που συναγωνίζονται εκείνες ενός ικανοποιητικού PC (σε καμία περίπτωση high-end ωστόσο), το παιχνίδι δείχνει υπέροχο και αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη Frostbite 3, τη μηχανή γραφικών στην οποία βασίστηκε. Το μεγάλο του όπλο δεν είναι άλλο από την υποστήριξη 64 παικτών στο multiplayer του με αποτέλεσμα η όλη εμπειρία να θυμίζει… πανηγύρι –με την καλή πάντα έννοια- αφού δεν ξέρεις από πού σου ‘ρχονται! Τα κρασαρίσματα, τα artifacts, τα bugs και τα glitches δεν λείπουν, με την ΕΑ πάντως να βγάζει το ένα patch πίσω απ’ τ’ άλλο προσπαθώντας να σουλουπώσει την κατάσταση.
Αξίζει η «αναβάθμιση»;
Εφ’ όσον μιλάμε για αναβάθμιση από PS3 (ή έστω Xbox 360) θα έλεγα πως ναι, δεδομένου ότι η EA θα διορθώσει κάθε πρόβλημα. Για PC ούτε λόγος.
[/box_info]
6 Σχόλια
Νομίζω πως ξέχασα να αναφερθώ στο δυναμικό περιβάλλον που με εντυπωσίασε…
Ωραιο review ρε φιλε. Εμενα το μονο που με ειχε πειραξει στο 3 ηταν οι απειρες αποσυνδεσεις απο τον σερβερ οπως επισεις και το punkbuster . Φετος το κοβω για το assasins creed και κατα το φεβρουαριο βλεπουμε
Είναι μια λύση και αυτή! :P
Βγήκε patch για το multi. Αρκετά προβλήματα διορθώθηκαν… Μας έχουν τρελάνει στα ημιτελή realeses…
to exoooooooooooo
εχω προβλημμα στο battlefield 4 με το punk buster τι να κανω