Ναι, η ελληνική αγορά και η ελληνική κοινωνία δοκιμάζονται τα τελευταία χρόνια από την περίφημη κρίση. Ναι, οι Έλληνες έχουν περικόψει τις δαπάνες τους όσο περισσότερο γίνεται. Ναι, οι διάφορες μορφές ψυχαγωγίας περνούν δύσκολες ώρες. Όμως έστω και υπό αυτές τις αντίξοες συνθήκες, τα videogames δεν το βάζουν κάτω!
Όπως ανακοίνωσε η IGE, αντιπρόσωπος της Activision στην Ελλάδα, το Black Ops II κατάφερε να ξεπεράσει σε πωλήσεις στη χώρα μας το περυσινό Modern Warfare 3 σε ποσοστό μεγαλύτερο του 10%, αποδεικνύοντας έτσι ότι η ελληνική αγορά των videogames νικά την κρίση! Ο Έλληνας πλέον διασκεδάζει ολοένα και περισσότερο στο σπίτι, γεγονός που οδηγεί στην αύξηση των πωλήσεων και στα videogames.
Σε ό,τι αφορά την εταιρεία IGE, εξ’ άλλου, ανακοινώθηκε από την Audio Visual με κάθε επισημότητα η πλήρης εξαγορά της από τη Dionic. Η εν λόγω επιχειρηματική κίνηση ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2011 και ολοκληρώθηκε τώρα, αποδεικνύοντας τη στρατηγική των μετόχων και της διοίκησης της Audio Visual για επένδυση στο μέλλον και δυναμική παρουσία στον χώρο της οικιακής ψυχαγωγίας.