Τα booth babes είναι συνυφασμένα με τις εκθέσεις videogames, σε φάση που δεν νοείται έκθεση ή event χωρίς καλλίγραμμες παρουσίες ντυμένες με τα απολύτως απαραίτητα. Παρ’ ότι η αλήθεια είναι πως μαγνητίζουν το ενδιαφέρον, το ερώτημα είναι αν τελικά τα κακόμοιρα τα booth babes είναι… αποτελεσματικά! Απάντηση στην απορία αυτή ανέλαβε να δώσει κάποιος Σπένσερ Τσεν, επικεφαλής μάρκετινγκ και ανάπτυξης στη Frontback (εταιρεία πληροφορικής, ανάπτυξης εφαρμογών κλπ).
Τι έκανε ο μάγκας; Σε έκθεση την οποία δεν γνωρίζουμε (το Kotaku τουλάχιστον δεν έγραφε), χώρισε τον χώρο που είχε στη διάθεσή του στα δύο: στη μία μεριά τοποθέτησε τα συνήθη booth babes, την ώρα που στην άλλη έβαλε δύο… γιαγιάδες! Ναι, καλά διαβάζεις, δύο γιαγιάδες που όμως γνώριζαν πρόσωπα και πράγματα στην περιοχή. Τα αποτελέσματα; Ο κόσμος που προσέγγισαν τα ελκυστικά booth babes ήταν το 1/3 απ’ αυτόν που τράβηξαν οι σούπερ γιαγιάδες οι οποίες έφεραν εν τέλει και περισσότερους πελάτες στη Frontback!
Ο Τσεν έγραψε μάλιστα ένα άρθρο στο TechCrunch στο οποίο εξηγεί πλήρως το σκεπτικό του αλλά και τα συμπεράσματα που εξήγαγε από το… πείραμά του. Ναι, ΟΚ, δεν λέμε, η αποτελεσματικότητα είναι ένα θέμα αλλά μπορείς να φανταστείς E3 και gamescom χωρίς booth babes; Εεε;