Είναι σύνηθες το φαινόμενο στον κόσμο των mods, οι modders να μην μπορούν να ολοκληρώνουν τα projects τους. Αυτό συμβαίνει γιατί από τη στιγμή που οι εταιρείες αντιλαμβάνονται ότι οι modders χρησιμοποιούν assets από τα παιχνίδια τους, τότε οι δικηγόροι τους στρώνονται στη δουλειά και εξαπολύουν… μηνύσεις. Από τη δαγκάνα λοιπόν των νομικών εκπροσώπων της Bethesda δεν κατάφερε να την γλιτώσει το Capital Wasteland, ένα αρκετά φιλόδοξο mod στο οποίο οι εμπνευστές του, επιχείρησαν να αναδημιουργήσουν τον κόσμο του Fallout 3 κάνοντας χρήση της engine του Fallout 4. Όπως έγινε γνωστό από το crew του Road to Liberty που είχε αναλάβει την ανάπτυξη του project, πρόσφατα η Bethesda επικοινώνησε μαζί τους αναφορικά με την πρόθεση των modders να χρησιμοποιήσουν στο Capital Wasteland, voice overs και άλλα audio assets, τα οποία βρίσκονταν στο core Fallout 3. Ως είθισται, η Bethesda άναψε κόκκινο φως για την χρήση των συγκεκριμένων assets και οι modders αναγκάστηκαν να συμμορφωθούν. Όπως χαρακτηριστικά τόνισαν οι δημιουργοί του Capital Wasteland, χωρίς την ύπαρξη των συγκεκριμένων assets ουσιαστικά το εν λόγω mod χάνει τον χαρακτήρα και την γοητεία του. Πάντως, είναι κρίμα που ένα τόσο φιλόδοξο project καταλήγει έτσι και σίγουρα αρκετά μέλη της modding community θα έχουν δυσαρεστηθεί από αυτή την εξέλιξη.
https://youtu.be/f8puUBTt5xk