Θα σου πω μία λέξη: όμορφο. Δεν θέλω να μου περιγράψεις αυτά που σου έρχονται στο μυαλό. Η λέξη «όμορφο» είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με εμπειρίες ξεχωριστές για τον καθένα μας, εμπειρίες όμορφες που μόνο οι ίδιοι, άντε και ορισμένα πολύ ξεχωριστά μας πρόσωπα καταλαβαίνουμε, αντιλαμβανόμαστε και εκτιμάμε. Το όμορφο είναι ανώτερο απ’ το ωραίο, το απίστευτο, το γαμάουα, το μοναδικό. Γι’ αυτό ακριβώς: γιατί είναι όμορφο, γιατί είναι κάτι που ό,τι κι αν γίνει, αυτό θα μείνει όχι απλά γραμμένο ανεξίτηλα αλλά χαραγμένο στη μνήμη μας, γιατί κάθε φορά που θα το φέρνουμε στην επιφάνεια του μυαλού μας, θα χαμογελάμε χαρούμενοι. Αυτό ακριβώς που συμβαίνει και με το Child of Light της Ubisoft…
Σενάριο και τα ρέστα
Το Child of Light είναι μια ιστορία για την αέναη μάχη του καλού με το κακό, έτσι όπως διαμορφώνεται μέσα από τον αγώνα της Aurora, κόρης ενός Δούκα στην Αυστρία του 1895. Η νεαρή Aurora αρρωσταίνει βαριά στον ύπνο της, όμως μέσα από τα όνειρά της μεταφέρεται στη μαγική χώρα της Lemuria την οποία εξουσιάζει η διαβολική Black Queen έχοντας κλέψει τον ήλιο, το φεγγάρι και τα αστέρια. Ταξιδεύοντας στη Lemuria, η Aurora θα βρει συνταξιδιώτες για την περιπέτειά της, θα βοηθήσει τους κατοίκους της να πάρουν πίσω την ελευθερία τους και εν τέλει θα ανακαλύψει ότι το φανταστικό κάποιες φορές μπορεί να είναι πιο πραγματικό κι απ’ την πραγματικότητα…
Gameplay
Παρ’ ότι δεν του φαίνεται, το Child of Light έχει κάμποσους μηχανισμούς RPG. Δεν το λες RPG καθώς role playing δεν έχει καθόλου: το σενάριο και η πλοκή είναι προδιαγεγραμμένα με τις επιλογές σου να περιορίζονται απλά σε δευτερεύοντα quests. Πέραν της Aurora μαζί σου θα πάρεις κι άλλους χαρακτήρες, καθένας εκ των οποίων διακρίνεται για κάτι διαφορετικό (άλλος στο healing, άλλος στη elemental magic, άλλος στις ranged επιθέσεις κλπ). Για τον κάθε χαρακτήρα υπάρχει ένα αναλυτικότατο skill tree: κάθε level που ανεβαίνεις, εκτός από χαρακτηριστικά κερδίζεις και έναν πόντο που τον επενδύεις όπου σου κάνει κέφι. Ανεβαίνεις δε τόσο γρήγορα levels που μέχρι να τερματίσεις το Child of Light παίζει να ‘χεις… πενηνταρίσει κιόλας! Οι μάχες είναι κατά βάση turn based. Επιλέγεις μεταξύ επίθεσης και άμυνας, παίζεις με magic points και healing potions και ανά πάσα στιγμή εναλλάσσεσαι ανάμεσα στους χαρακτήρες. Εξελίσσονται δε βάσει ενός έξυπνου μηχανισμού που απαιτεί να περάσει συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ανάμεσα σε δύο ενέργειες του κάθε χαρακτήρα: μόλις το κατανοήσεις πλήρως θα εκπλαγείς από τη λειτουργικότητά του.
Και από εμφάνιση;
Εδώ θα σου φύγει το κλαπέτο… Τρομακτική αισθητική, απίστευτα γραφικά, φοβερή λεπτομέρεια, μοναδικά τοπία. Υπήρχαν περιπτώσεις που απλά τριγυρνούσα χαζεύοντας τα όσα έβλεπα στην τηλεόρασή μου. Πού να σταθώ; Στη στρωτή κίνηση των εχθρών; Τα ονειρεμένα σκηνικά; Τους ευφάνταστους χαρακτήρες; Την παραμυθένια αφήγηση; Ό,τι και να πω θα ‘ναι λίγο…
1 Σχόλιο
Συμπαθητικό παιχνιδάκι :/