Σε μια παραδοχή που αποτελεί «μετάλλιο» για τη Sony προχώρησε η Curve Studios. To στούντιο που μας προσέφερε μεταξύ άλλων τα Thomas Was Alone, MouseCraft, Lone Survivor, Stealth Inc και Proteus, εξήγησε τον λόγο για τον οποίο η Sony υπερτερεί με τα χέρια κάτω της Microsoft σε ό,τι έχει να κάνει με τα indie games.
«Είναι κάτι που ξεπερνά τα προγράμματα τύπου ID@Xbox και είναι το γεγονός ότι η Sony δεν δουλεύει απλά στη διαμόρφωση κάποιων κανόνων αλλά τους υποστηρίζει κιόλας μέσω του indie προγράμματός της. Εμείς, οι δημιουργοί περιεχομένου, για πρώτη φορά έχουμε λόγο στην εξέλιξη των πραγμάτων», ανέφερε χαρακτηριστικά σε κείμενο στο blog της Curve Studios ο Ρομπ Κλαρκ, επικεφαλής μάρκετινγκ της εταιρείας.
«Το πλεονέκτημα της Sony είναι πως κινείται ολοένα και πιο γρήγορα. Η Microsoft από την άλλη ξεκίνησε μάλλον μουδιασμένα με τα indies να αποτελούν μια υποκατηγορία μιας κατηγορίας παιχνιδιών που έμεινε στη σκιά του Flo Rida και περίεργων αμερικάνικων σπορ», συνέχισε ο Κλαρκ «καρφώνοντας» τη Microsoft και σημειώνοντας πως ο τρόπος με τον οποίο η Sony αντιμετωπίζει πλέον τα indies αλλάζει επίπεδο τον χώρο. Κατέληξε δε συμπεραίνοντας: «Τα indie games σε τελική ανάλυση δεν πρόκειται να πουλήσουν κονσόλες. Εκτός κι αν πρόκειται για το Minecraft».
Η Sony πάντως, στην εποχή του PS4, έχει στηρίξει όσο ποτέ την κοινότητα των indies. Τους τελευταίους μήνες έχουμε δει στο PSN «διαμαντάκια» όπως τα Daylight, Flower, Dead Nation: Apocalypse Edition, Escape Plan, flOw, Outlast και έπεται συνέχεια…