To DayZ, το standalone παιχνίδι επιβίωσης με ζόμπι που βασίστηκε σε δημοφιλές mod χρηστών, δεν θα έχει τελειώσει ούτε μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2016. Έτσι δήλωσε η Bohemia Interactive σε μια ενημέρωση που δημοσίευσε στους αγοραστές της Early Access. Η έκδοση αυτή μπήκε στο Steam πριν από έναν ολόκληρο χρόνο- συνήθως χρειάζονται μερικοί μήνες για να φτάσει την τελική του μορφή ο τίτλος και να κυκλοφορήσει… αλλά το DayZ φαίνεται να έχει δικούς του ρυθμούς. Παράλληλα, ενημερωθήκαμε για ορισμένες περίεργες αυξομειώσεις της τιμής: η τιμή θα ανέβει αργότερα, αλλά προς το παρόν μειώνεται (από 35 δολάρια, είναι στα 30). Όταν ολοκληρωθεί η φάση του alpha testing (στις αρχές του 2015), η τιμή θα πάει στα 44 δολάρια, ενώ η τελική τιμή πώλησεις θα είναι στα 50 δολάρια. Για το πρώτο τρίμηνο του 2015, οι developers έχουν προγραμματίσει ότι στο παιχνίδι θα υπάρχουν οχήματα, αναβαθμισμένη ΑΙ στα ζόμπι και οι βασικές αρχές του stealth. Στο δεύτερο τρίμηνο, θα ενσωματωθεί ο μηχανισμός επισκευών στα οχήματα, μαζί με τα στατιστικά παικτών, ένα νέο interface και τα λεγόμενα dynamic events. Στο επόμενο μισό του έτους θα εμφανιστούν οι παγίδες και τα οχυρωματικά έργα που θα μπορούν να χτίσουν οι παίκτες, άγρια ζώα, αερομεταφορές, κατασκευές και ενσωμάτωση με το Steam. Ένα mod που θεωρητικά ήθελε λίγο «συμμάζεμα» για να κυκλοφορήσει, φαίνεται να τραβάει επικίνδυνα πολύ. Η λίστα πιο πάνω, περιγράφει λειτουργίες που θα περίμενε κανείς ότι θα έπρεπε να υπήρχαν προ πολλού στο παιχνίδι, ενώ οι αλλαγές στις τιμές, είναι λίγο περίεργες. Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι άνθρωποι που έδωσαν λεφτά, ως Early Backers, θα πρέπει να περιμένουν πολύ ακόμα για να δουν σε τι ακριβώς έχουν τελικά επενδύσει…